La marraskuu 2016

Kauhea jännitys! :nailbiting: Maanantaina koittaa se kauan odotettu rakenneultra! Toivomme tietysti ennen kaikkea sitä, että kaikki olisi pienellä Murmelella hyvin ja myös sitä, että saisimme tietää kumpaa sukupuolta hän on! Pelottaa eniten ehkä sen takia, kun en ole vielä (tiettävästi, koska esikoinen) ainakaan liikkeitä lainkaan tuntenut. :sad001 Iltaisin aina sängyssä yritän tunnustella joko jotain tuntuisi, mutta vielä toistaiseksi tuloksetta. Dopplerilla kuuntelin juuri äsken ja 140 hujakoilla syke pyöri, eli ainakin joku siellä elelee! :happy:

Rv 19+2

Kauhea jännitys! :nailbiting: Maanantaina koittaa se kauan odotettu rakenneultra! Toivomme tietysti ennen kaikkea sitä, että kaikki olisi pienellä Murmelella hyvin ja myös sitä, että saisimme tietää kumpaa sukupuolta hän on! Pelottaa eniten ehkä sen takia, kun en ole vielä (tiettävästi, koska esikoinen) ainakaan liikkeitä lainkaan tuntenut. :sad001 Iltaisin aina sängyssä yritän tunnustella joko jotain tuntuisi, mutta vielä toistaiseksi tuloksetta. Dopplerilla kuuntelin juuri äsken ja 140 hujakoilla syke pyöri, eli ainakin joku siellä elelee! :happy:

Rv 19+2

Täällä sama, maanantaiaamuun pitäisi odottaa. Iik! :)

Käytännön kysymys: Tulisiko rakenneultraan mennä np-ultran tavoin rakko täynnä vai onko vauveli jo niin iso (siihenkö se liittyy? :D) että ultraaminen onnistuu muutenkin?

Eli saanko käydä aamupissalla ennen ultraa vai pitäisikö mennä jännittämään jalat ristissä? ;)

Minä olen käynyt aina ennen mitä tahansa ultraa pissillä. En edes tiennyt ettei joskus saisi. Olisipa maanantaina jo ultra, kun pitäisi jaksaa vielä kolme viikkoa, en kyllä kestä!!!
Kävin kaupungilla tänään hypistelemässä niitä iiiiihania pikkuisia vaatteita, mutta päätin malttaa mieleni vielä. Jos sitten ru:n jälkeen :)

Kyllä tosiaan teki hyvää käydä vähän pyörimässä kaupungilla, syömässä ym. Ja olen sitä mieltä itse myös, että pitäisi saada omaa aikaakin, että jaksaisi sitten olla parempi äiti. Ikävä kyllä mahdollisuudet siihen on hyvin vähissä. Kun vielä sattuu olemaan luonteeltaan sellainen, että apua on vaikea pyytää. Etenkin, jos ei ole edes pakollisia menoja. Tähän pitäisi koittaa saada muutos.

Käytännön kysymys: Tulisiko rakenneultraan mennä np-ultran tavoin rakko täynnä vai onko vauveli jo niin iso (siihenkö se liittyy? :D) että ultraaminen onnistuu muutenkin?

Eli saanko käydä aamupissalla ennen ultraa vai pitäisikö mennä jännittämään jalat ristissä? ;)

Mulle ainakin neuvolatäti sanoi, että saa käydä aamulla pissalla, mutta olis hyvä juoda jonkun verran ennen ultraan tulemista, että näkyvyys olisi parempi :happy:

Ärsyttävä puhelin miulla kun yritin käydä kirjottaa viestii, hyppäs yhtäkkiä johonkin tekstiin ja painoin sit siihen sympatiat, vaikka ei kyllä ollu tarkotus. Soorryyyy..

Ja sit unohdin mitä miun piti tänne alkujaan tulla ees kirjottaa.. :grin

Onpas jännää. Mua käskettiin nimenomaan käydä pissalla ennen np-ultraa siis ihan siellä kun olin ultrattavaksi menossa, että en ole voinut väärin kuulla/ymmärtää. Ja aattelinkin, et kyllähän se varmaan tuntuu vähän ikävältä jos rakko täynnä painellaan ultrauslaitteella mahaa. Eli mulla ollut täysin päinvastaiset ohjeet.

Onpas jännää. Mua käskettiin nimenomaan käydä pissalla ennen np-ultraa siis ihan siellä kun olin ultrattavaksi menossa, että en ole voinut väärin kuulla/ymmärtää. Ja aattelinkin, et kyllähän se varmaan tuntuu vähän ikävältä jos rakko täynnä painellaan ultrauslaitteella mahaa. Eli mulla ollut täysin päinvastaiset ohjeet.

Oho, hassua! Mulla np-ultran kirjallisessa kutsussa pyydettiin saapumaan rakko täynnä "jotta näkyvyys ultratessa on parempi ja voit tarvittaessa jättää virtsanäytteet tämän jälkeen" tms.

Mutta ehkäpä tosiaan voin siis maanantaina aamupissailla huoletta!

Mulle ainakin sanottiin ennen rakenneultraa että voit käydä pissalla jos on hätä.

21+3

Asiasta toiseen. Mulla tuli tänään ekaa kertaa jonkin sortin raskauskremppaa, kun huhkin monta tuntia siivoamassa ja raivaamassa pojan huonetta ja vaatehuonetta remppaa varten. Yhtäkkiä alkoi alavatsasta ja selästä kivistelemään sen verran, et tuntui et saa yhdeltä päivältä riittää. Sit kun kävin pötkölleen niin en meinannut enää ylös päästä.

Mites muilla seksihalut? Mulla edelleen täysin olemattomat. Ei vaan nappaa ja se ei jotenkin tunnukaan samalta kuin normaalisti, on hiukan kivuliaampaa ja tylsempää. Miestä käy sääliksi, se kyllä haluaisi, eikä sitä mun paisunut olemus haittaa. Itellä taas seksi on suunnilleen viimeinen asia mikä kiinnostaa. :sad001

Puuh, vedin just kaksi isoa lautasellista kaurapuuroa nassuun, ihan vaan koska teki kamalasti mieli, mikään varsinainen nälkä ei ollut. :wtf:

Marras16, me ei olla sekstailtu kuukausiin! Tällä taustalla kaikki kuvitellutkin uhat on halunnut välttää. Mutta tää on menny yhteisymmärryksessä. Mulla on ihan muut mielessä ja lisäksi tässä pienessä talopahasessa majailee emokoira pentuineen. Univaje on melkoinen :) vähän niinku pikkulapsiarkea jo nyt. Yritän jossain kohti ryhdistäytyä ja vietellä mieheni, kunhan keksitään ratkaisu oven takana vinkuvaan koiralaumaan.. :)

Mä ramppasin kaiken maailman ultrissa klinikalla vuosia, ja ainoastaan juuri ennen alkionsiirtoa piti pidättäytyä käymästä pissalla. Tosin itselläni onnisti alkionsiirrotkin tyhjähköllä rakolla.

Marras16, täällä ihan samat fiilikset kropassa. Aivan rikkipoikki. Ollaan tänää oltu aika rennosti kotona, mutta kävin tytön kans kävelee nii , että työnsin hänen pyöräänsä ja olin sen jälkeen ihan finaalissa ja sit alettiin sen päälle leipomaan.. Mun porukat tuli illalla piipahtamaa ja yllättävän paljon tuli oltua putkeen jalkojen päällä ja nyt tuntuu, että ei enää mitään pysty! Huh huh. On ollu kyll aiempina päivinä siivousta ja shoppailu yms., että seki voi vielä painaa..

Nyt siis sohvalla pötköttelyä kunnes nälkä yltyy niin, että pakko mennä poistamaan se.

Rv 21+1

Täällä seksihalut on ehkä hieman palautumassa alun väsymyksen jälkeen, mutta vieläkään ei kyllä varsinaisesti tee mieli. :hilarious: Mies kyllä kovasti haluaisi, vaikka joka päivä, mutta kun itse en vaan jaksa. :sorry:

Rv 19+2

Mulla seksihalut aina voimistuu raskauden aikana. :grin Jopa pahoinvoinnin aikanakin teki mieli. Mutta tilaisuudet seksille on meillä liian harvassa. :sad001 Koululainenkin valvoo näin kesälomallaan myöhään ja itse olen muutenkin iltaisin tosi väsynyt.

Rv 22+2

Mulla ei ole mitenkään halut muuttuneet raskauden myötä. Edelleen touhutaan vähintään kerran päivässä, jos tulee mahdollisuus niin kaksikin kertaa. Edes kaikista pahimmat pahoinvoinnit ei vaikuttanu.

Meillä on muutenkin järjettömän hyvä suhde miehen kanssa. Rauhallinen, ei riidellä oikeastaan ikinä. Molemmat treenaa, syö suht järkevästi jne. Ainut mikä ottaa pattiin, niin miehellä näkyy viittä vaille six pack kun se on just ollu kevätdietillä talven massojen jälkeen ja mun keskikroppa on muumiutunut :D . Myönnetään, että mulle urheilullisena ihmisenä on kaikista kovin pala aina raskaudessa, kun muuttuu kömpelömmäksi ja isommaksi loppua kohden. Vaikka toki kovin iso en siltikään ole ikinä. Vikat viikot kun paino on uudella kymmenellä, niin kyllä se hiukan kauhistuttaa, vaikka tämä on täysin tuttua. En nauti mitenkään älyttömästi raskaudesta. Sen sijaan synnytys ja pikkuvauva-aika on ne ihanimmat asiat mitä odotan kuin kuuta nousevaa.

Uusperheellinen 21+3

Takaisin