Onnea taas ihanista ultrakuulumisista, ens tiistaina sitä itsekin saa kuulla kuulumiset masusta :')
Tuosta linea negrasta - minun siskolla on linea negra, vaikka ei ole edes raskaana
Pikkusen kun paino on noussut ja alavatsa käynyt pömpöttämään, niin tuli oikein selvä ja tumma linea negra napaan asti. Joku hormonijuttuhan se hällä on, mut ei oo poikaa eikä tyttöä tulossa.
Minulla ei ole mitään viivoja vielä missään - saa nähdä tuleeko kun masu suurenee.
Tuosta linea negrasta - minun siskolla on linea negra, vaikka ei ole edes raskaana
Minulla ei ole mitään viivoja vielä missään - saa nähdä tuleeko kun masu suurenee.

Päärynästä on tullut omena!
Antakaa vain tunteiden myllertää, käyttäkää tietoa hyväksenne mutta luottakaa myös tulevaan. Arkenne tulee ehkä olemaan välillä erilaista, mutta veikkaan että se rikkauden ja rakkauden määrä mitä tämä lapsi elämäänne tuo korvaa sen moninkertaisesti.
vanhan kansan mukaan se nimittäin tarkoittaisi poikaa?! jännä nähä pitääkö paikkaansa!

saapi nähä kumpi lie, vai näyttääkö olleskaan! Kamalan malttamaton kyllä oon, pääasia että vauvalla kaikki hyvin kuitenkin