Maje555 onnea ihanista uutisista! :)
En tajua tätä, mun on tehnyt koko viikon aivan älyttömästi mieli sinihomejuustoa!! Kauppalistaa tehdessä en pystynyt muuta ajattelemaan. Oon kuullut että kaikki valion juustot on turvallisia raskausaikana mut voiko joku kertoa ettei se koske sinihomejuustoa niin pääsen tästä ehkä yli?
kun ei se muutenkaan oo radin kannalta hyvä sitä syödä.
En tajua tätä, mun on tehnyt koko viikon aivan älyttömästi mieli sinihomejuustoa!! Kauppalistaa tehdessä en pystynyt muuta ajattelemaan. Oon kuullut että kaikki valion juustot on turvallisia raskausaikana mut voiko joku kertoa ettei se koske sinihomejuustoa niin pääsen tästä ehkä yli?
Viime raskaudessa söin manteleita siihen ja join kylmää maitoa ihan litratolkulla.
Ensin ootti ekaa neuvolaa, sitten np-ultraa ja viikkoa 12, sitten taas neuvolaa ja sydänääniä ja nyt seuraavaksi rakenneultraa, joka on 1.7! 

Sen jälkeen lähden kierteleen kirppareita. Mies ei vieläkään tiedä pääseekö mukaan. Jos sataa vettä hän lähtee mukaan ja jos ei sada hänen on pakko mennä töihin. Ulkoremppa hommat odottaa asiakkaalla.

Maha senkun kasvaa ja on tiellä
Ja kun molemmat kotona niin toinen sen hetken vauvan kanssa sisällä ja toinen käy lenkittämässä. Vaikka sen viikon kaksi vähän vähemmälle huomiolle jää niin mielestäni parempi kuin se et annetaan hoitoon. Mutta miten kukin parhaaksi näkee:)
selällä makoilin et oli jalat koukussa mut se kyl jumitti selän nii ettei heti päässy ylös istumaa...