Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pienet epäilykset oli kun laite on aika vanha, mulla on istukka etuseinässä, ja taaksepäinkallistunut kohtu, mutta sieltä "vuorten takaa" ne pienet äänet kuului
Nyt voi huokaista taas hetkeksi helpotuksesta, ja siirtyä odottelemaan innolla 1,5 viikon päästä tulevaan rakenneultraan :angelic:
En kuitenkaan viitsisi mitään meikkivoiteita niin kauheasti läträtä, mutta kun ei tunne itseään oikein hehkeäksikään tällä turvalla 
Muistan että varovasti lopetin, olisikohan se lopetusaika ollut pari viikkoa ainakin. Ensin puolitin annoksen ja sen vielä puolitin ja lopuksi otin tuon annoksen (puolesta puolet) joka toinen päivä. Ei tullut oireita.Muistatko yhtään minkälaisella tahdilla/annoksilla lopetit?
Voi sitä iloa!! Löysin nettikirpparilta 5€ käytetyn dopplerin, ja saatiin sillä jopa pienen sydänäänet kuulumaan!Pienet epäilykset oli kun laite on aika vanha, mulla on istukka etuseinässä, ja taaksepäinkallistunut kohtu, mutta sieltä "vuorten takaa" ne pienet äänet kuului
Nyt voi huokaista taas hetkeksi helpotuksesta, ja siirtyä odottelemaan innolla 1,5 viikon päästä tulevaan rakenneultraan :angelic:
Onko jollain hyviä vinkkejä naaman näppyihin? Mulla on naama täynnä kipeitä paukamia sekä pientä hormooninäppyä, näytän siltä että pahempikin teini-ikä pukkaa päälleEn kuitenkaan viitsisi mitään meikkivoiteita niin kauheasti läträtä, mutta kun ei tunne itseään oikein hehkeäksikään tällä turvalla
![]()

Uskon että se sopii miehelle kans.
Meillä ollut miehen kanssa poikkeuksellisesti lapseton viikko, mut eipä siitä ole voinut erityisemmin iloita, kun hirveästi töitä ja pientä flunssaa (miehellä ihan kuumettakin) vielä kummallakin. Nooh, ehkä tässä joskus vielä, ehkä eläkkeellä on kahdenkeskistä aikaa jolloin ollaan jopa terveinäkin.

Nyt seuraa avautuminen.
Mulla on ollut kestovaippoja toisella ja kolmannella lapsella. Toisen kanssa kestoilin innokkaasti varmaan 7kk ja sit osakestoiltiin, kunnes erinäisten syiden vuoksi siirryttiin kertiksiin. Kolmannen kanssa osakestoilin melkein vuoden.
Mulla oli valtavasti vaippoja ja annoin ne lainaan ystäväperheelle. Saatiin vaipat takaisin pestyinä ja hahtuvapöksytkin oli lanoliinitettu.
No, sitten lainasin niitä uudelle rundille miehen siskolle. Sain tänään ne takaisin. Ja voi kirosana!!! Osa on pesemättömiä, kaikki tahroilla, teipit hajonneet, hahtuvapöksyissä REIKIÄ! ja ne on vielä pesty koneessa pilalle!
Hermostuin niin jumalattomasti! Koko säkki lensi roskiin. Olin ajatellut, että menevät tällä tulokkaalla vielä hyvin.