Multa ei kukaan (vielä) ole kysynyt lapsen hankkimisen suunnitelmallisuudesta, mutta en ole vielä asiasta kaikille kauempana asuville kavereille/sukulaisille kertonutkaan. Myönnän kyllä tilanteen niin vaatiessa, että vaikka Munanen ei ollut suunniteltu, niin silti tervetullut yllätys.
En pääse yli tuosta lohifileestä. Tai sammakoista.

Mä en ole nähnyt kuin epämääräisiä seksiunia. Viime yönäkin näin jotain ihan mystistä unta, jossa lämmittelin tuntematonta miestä ja yllytin harrastamaan seksiä mun homokaverin (joku mielikuvitustyyppi) kanssa..
Tänään oon hieronut lastenvaatekauppoja oikein urakalla, toivottavasti ei tuo huonoa onnea, kun rakenneultraan on vielä kolmisen viikkoa.. sisko toi jo pinon vaatteita ja pari kassillista vielä olis kuulema jemmassa. Sillä on sellainen 90 senttinen tytöntyllerö, joten saan sieltä sitten jatkossakin vaatteita - poika jos tulee, niin miehekkeen siskolla on puolentoista kuukauden ikäinen poika, joten tuskin ihan hirveästi tarvitsee itse mitään ostella.

Ai, niin! Ostinhan mä yhden yökkärin ja pari bodya jopa ihan uutena, ajattelin että kyllä kai tulokkaalle voi muutamia uusia vaatteita edes ostaa?
Voisikin jatkossa koittaa vähän pitää kirjaa, paljonko sitä rahaa oikein vauvaan kuluukaan - ihan siis puhtaasti mielenkiinnosta. Mulla kun nimittäin yleensä on ollut sellainen paha tapa, että lähtee aivan lapasesta kaiken ihanan hankinta..

Että jos sitä edes tämän kerran sais pidettyä kuluerät jotenkin hanskassa.
P.s. V*tutta tää herpes..