Heipähei pitkästä aikaa!
Minä olen nauttinut näistä ihanista ilmoista tuon 1-veen kanssa, ollaan lähes asuttu pihalla :)
Noista selkäkivuista sen verran, että itselläni niitä ei normaalitilassa ole, mutta sitten raskaana... Kyllä vain on! Nyt jo alkanut kipuilemaan.. Viime raskauden loppupuolella oli todella tuskaista. Sängystä ylösnousuun meni vähintään 15 min. Yöt meni siinä että kun vessassa piti käydä kymmenen kertaa, niin loppuyö menikin ylösnousemiseen
Ihanaa olla juuri nyt juuri tässä vaiheessa raskautta. Kesä menee tässä vähän helpommassa keskiraskaudessa ja syksyn viileillä on sitten helpompaa ison mahan kanssa olla :)
Tsemppiä kaikille pahoinvoiville, selkävaivaisille sekä muille
Rv 13+4 (kai?)
Minä olen nauttinut näistä ihanista ilmoista tuon 1-veen kanssa, ollaan lähes asuttu pihalla :)
Noista selkäkivuista sen verran, että itselläni niitä ei normaalitilassa ole, mutta sitten raskaana... Kyllä vain on! Nyt jo alkanut kipuilemaan.. Viime raskauden loppupuolella oli todella tuskaista. Sängystä ylösnousuun meni vähintään 15 min. Yöt meni siinä että kun vessassa piti käydä kymmenen kertaa, niin loppuyö menikin ylösnousemiseen

Ihanaa olla juuri nyt juuri tässä vaiheessa raskautta. Kesä menee tässä vähän helpommassa keskiraskaudessa ja syksyn viileillä on sitten helpompaa ison mahan kanssa olla :)
Tsemppiä kaikille pahoinvoiville, selkävaivaisille sekä muille

Rv 13+4 (kai?)
Muokattu viimeksi:
154 se pieni sydän siellä pumppasi :) muutenkin oli kyllä mukava käynti, kun paino oli ensimmäisestä neuvolasta tippunut n. 4 kiloa, verenpaine oli hyvä, ja hemoglobiinikin saatu niin nousuun ettei rautalisää välttämättä tarvitsisi käyttää enää
enää kuukausi rakenneultraan!
Raskaana ollessa ja imettäessä hiki haisee ihan toisenlaiselle kuin normaalisti, tuntuu että deodorantissa voisi uida
liikuttavia iltauutisia tai säätiedotteita...