Toivottavasti teidän pahat olot ja ällötykset helpottaa pian, ehkä inhottavinta koko raskaudessa on se etova olo.
Tuo nimiasia on vaikea.. sanoinkin, että kyllä mä vielä vastuun pystyn ottamaan lapsen kasvattamisesta, mutta nimenantaminen tuntuu jotenkin vielä suuremmalta asialta. Kun se on se asia, josta ekana tarhassa/koulussa kiusataan (jos siis kiusataan) ja se toimii ikään kuin käyntikorttina ensitapaamisissa. Ja kun niitä nimiä on niin paljon! Ja toinen toistaan ihanempia!
Pojan nimi olisi semisti kyllä päätettynä, mutta tytön nimi on vaikea.. haluaisin jonkun vähän vanhahtavan nimen ja sitten jonkun luontoon liittyvän (Dahlia ei kuulema käy..

) eikä sitä nimeä saisi olla kellään lähipiirissä. Jostain syystä meidän suvussa on osa nimenantajista olleet tosi tahdittomia, kun esim. mulla on kaksi samannimistä serkkua.

Tai mä oon aina ajatellut, ettei käytettäis ainakaan ensimmäisenä nimenä perhepiirissä jo "käytettyjä" nimiä.
Huh, käytiin eilen tutustumassa kaupungin kulttuurin tarjontaan ja pysyin jopa kahteen asti hereillä.

Tänään heräsinkin sit ekaa kertaa moneen viikkoon vasta vähän ennen puoltapäivää ja olo on semisti-krapulainen.

Ei mene kyllä tasan, jos isäntä lipittää kaljaa ja lähtee pirteänä aamulla liikenteeseen, mutta mulle tulee aivan vetämätön olo ja tekisi mieli vaan käpertyä peiton alle syömään pitsaa. Ja siis luonnollisestihan menin limpparilinjalla koko illan..
Mä olen tässä koittanut perehtyä vauvojen vakuutuksiin, kun suunnitelmissa olisi ottaa sellainen. Jotenkin tuntuu vaan kohtuullisen hinnakkailta verrata esim. omaan vakuutukseeni.. onko muilla kokemuksia noista vauva-ajan vakuutuksista tai meinaatteko ottaa ylipäätään sellaisia?