Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Englannista kannattaa etsiä isorintaiset niitä liivejä! Siellä on Euroopan isorintaisimmat naiset (ihan joku tutkimus) ja löytyy nimenomaan pienillä ympärysmitoilla isoja kuppikokoja!
Itse olen 80E/F ja aikaisemmin olin 75E/F ja parhaat liivit olen UK:sta tilannut. Kun ne on myös kauniita ja jopa seksikkäitä, eikä mitään maksamakkaran värisiä mummoliivejä.
Mulla on rinnat kasvanut yhden kuppikoon ja erittäin tervetullut muutos täälläkin :)
Mutta onko täällä muita joilla ei oo vieläkään tarvetta isommille vaatteille? Mulla nyt 14+2 ja ihan menee omat farkut vielä jalkaan.

Mulla on rinnat kasvanut yhden kuppikoon ja erittäin muutos täälläkin :)
Mutta onko täällä muita joilla ei oo vieläkään tarvetta isommille vaatteille? Mulla nyt 14+2 ja ihan menee omat farkut vielä jalkaan.
Täältä ilmottautuu yksi marraskuun odottaja, LA olisi 5.11 :)

Täällä yksi murheellinen mamma. Viimiset päivät on ollut ihan käsittämättömän lamaannuttavia alavatsakipuja, hädin tuskin on pystynyt vessassa käymään. Huomenna aika ultraavalle lääkärille ja tarkistetaan että pienellä on kaikki hyvin...Toivottavasti![]()
Onko täällä muita yrittäjiä? Miten aiotte järjestää ja pärjätä rahallisesti "äitiysloman". Itse teen tosi pitkiä päiviä ja palkkaa nostan vain välttämättömän. Ei ole varaa palkata ketään tilalle koska tällaisista työtunneista joutuisi maksamaan maltaita. Mieheni tulee luultavasti tuuraamaan minua ja jättää palkkatyönsä, eli tosi tiukkaa tulee olemaan...