La marraskuu 2016

Englannista kannattaa etsiä isorintaiset niitä liivejä! Siellä on Euroopan isorintaisimmat naiset (ihan joku tutkimus) ja löytyy nimenomaan pienillä ympärysmitoilla isoja kuppikokoja!

Itse olen 80E/F ja aikaisemmin olin 75E/F ja parhaat liivit olen UK:sta tilannut. Kun ne on myös kauniita ja jopa seksikkäitä, eikä mitään maksamakkaran värisiä mummoliivejä.

Englannista kannattaa etsiä isorintaiset niitä liivejä! Siellä on Euroopan isorintaisimmat naiset (ihan joku tutkimus) ja löytyy nimenomaan pienillä ympärysmitoilla isoja kuppikokoja!

Itse olen 80E/F ja aikaisemmin olin 75E/F ja parhaat liivit olen UK:sta tilannut. Kun ne on myös kauniita ja jopa seksikkäitä, eikä mitään maksamakkaran värisiä mummoliivejä.

Jos sulla on ihan linkkejä hyville sivustoille niin otetaan vastaan :)

Mulla ei oo rinnat yhtään kipeet. Johtuu varmasti täälläkin siitä, että imetin koko alkuraskauden ajan. Imetyksien aikana vain oli vähän kipeät. Kuppikoko on silti nyt isompi (C-D) kun normaalisti on B.

Mun raskauksissa on pitänyt paikkansa, että tytön syke on nopeampi kuin pojan. :D

Mulla on rinnat kasvanut yhden kuppikoon ja erittäin tervetullut muutos täälläkin :)

Mutta onko täällä muita joilla ei oo vieläkään tarvetta isommille vaatteille? Mulla nyt 14+2 ja ihan menee omat farkut vielä jalkaan.

Voihan vatsan huono toiminta ja peräpukamat.. =/ onko kellään kokemusta tai tietoa miten pystyy raskausaikana hoitamaan näitä epämukavia vaivoja?

Auringonkukka rv 13+3

Mulla on rinnat kasvanut yhden kuppikoon ja erittäin tervetullut muutos täälläkin :)

Mutta onko täällä muita joilla ei oo vieläkään tarvetta isommille vaatteille? Mulla nyt 14+2 ja ihan menee omat farkut vielä jalkaan.

Täällä hep! :) Rv 13+1 ja perus farkuilla mennään. Itseasiassa edellinen raskaus meni läpeensä "omilla" kamppeilla. Yhdet mammafarkut ostin alkuhuumassa, mutta eipä niille ollut tarvetta. Toki silloin tällöin käytin, kun kerta tuli hommattua, ettei mennyt rahat ihan haaskuuseen :hilarious:

Mulla on rinnat kasvanut yhden kuppikoon ja erittäin muutos täälläkin :)

Täälläkin hep! Nyt 15+4 ja omat vaatteet mahtuu päälle oikein hyvin.

Moikka pitkästä aikaa :D Viime kirjottelusta on aikaa siinä välissä on käyty niskaturvotus ultrassa pari viikkoa sitten ja kaikki oli hyvin, en saanut riskilukua tietoon sanottiin vaan et reilun viikon - kahen päästä soitetaan jos luvut hälyttää, ja puhelin ei oo ainakaan vielä soinu :)
Täälläkin piti käydä liivi ostoksilla 80 D/DD on ollu edellinen koko ja olen aina ollu pienien rintojen ystävä joten en ole yhtään innoissani tästä :D Kauhulla katoin hyllyssä e kupin liivejä et ei mulla nyt noin isot voi olla mutta juuri ja juuri ne meni päälle..Ei siis millään pahalla isompi rintasia kohtaan ei mua muitten rinnat haittaa mut itelle en haluais isompia :D
Äitiyspuolen housut tai muuten löysät on ollu jo viikkoja käytössä, mulla kyllä mahtuis ihan normaalitki housut mutta nopeasti menee alavatsa kipeäksi jos käyttää tiukkoja housuja mulla kun kaapissa on vielä pääasissa farkkulegginsejä joissa kuminauha vyötärö joten ne on tosi tiukkoja, mut ei ne oikeat farkutkaan hyvältä tunnu. Paidoistakin ajattelin et hyvä kun mulla on mahan kohdalta löysiö nii ei tarvi pahemmin äitiyspaitoja ostella, mut niinpä niin kun ne ottaa rinnoista kiinni, yhtä isohkoa tuulitakkia lukuunottamatta kaikki takitki on liian ahtaita..

Täällä yksi murheellinen mamma. Viimiset päivät on ollut ihan käsittämättömän lamaannuttavia alavatsakipuja, hädin tuskin on pystynyt vessassa käymään. Huomenna aika ultraavalle lääkärille ja tarkistetaan että pienellä on kaikki hyvin...Toivottavasti :Heartred

Neuvolakäynneistä, ekassa raskaudessa kävin 2 viikon välein. o_O Terkkari oli eläkkeelle jäävä ihana "hanhiemo" joka halusi koko matkan ajan minua rauhoitella ja tavata. En siis itse tätä mitenkään pyytänyt, mutta oli ihanaa kun hän oli niin huolissaan minun kauan yrittämästä raskaudestani.
Nyt neuvolat on 1-2kk välein ja lääkärit +ultrat lisäksi, mutta ne ovat meillä muualla kuin neuvolassa.

Mä sain viikonloppuna vatsataudin ja tuntuu, ettei huono-olo mene enää ollenkaan pois.. mikään ei maistu ja ällöttää. :wtf:

Iih, ylihuomenna nt-ultra!!!!! :woot:

11+6

Täällä yksi murheellinen mamma. Viimiset päivät on ollut ihan käsittämättömän lamaannuttavia alavatsakipuja, hädin tuskin on pystynyt vessassa käymään. Huomenna aika ultraavalle lääkärille ja tarkistetaan että pienellä on kaikki hyvin...Toivottavasti :Heartred

Älä vielä huoli, mullakin on silloin tällöin kipuja ja ne kuuluvat asiaan. Varsinkin jos ei tule vuotoa niin kannattaa yrittää vain rauhoitella itseään. Nyt annan taas pisteitä dopplerille, se auttaa noissa tilanteissa kun kuulee pienen sydänäänen!

Ultrassa käyty ja kaikki näytti olevan oikein hyvin. Oli aika vilkas kaveri kun ei malttanu olla yhtään paikallaan. Koko ajan kädet ja jalat heilu ja suukin kävi :D

Se turvotus tms oli 0,8. Eli mistä se nyt kertokaan? Ja mitä tosta lukemasta selviää?

12+1

Mango16, ilmeisesti jos on yli 3mm turvotus niin silloin mennään jatkotutkimuksiin, eli sulla lukema oli hyvä. Mä taas en tiiä niistä verikokeista mitä otettiin vieläkään mitään, eikä niitä käyty ees läpi! Sain vaan tuloksen että se riskilukema on 1:13000 ja se toinen lukema oli 1:100000.

Ei mekään käyty verikokeita läpi vaan täällä ainakin verikokeiden tulokset ja nää ultratiedot lähetetään naistenklinikalle, missä ne tutkii niitä ja lähettää sitten postia kotiin.

Onko täällä muita yrittäjiä? Miten aiotte järjestää ja pärjätä rahallisesti "äitiysloman". Itse teen tosi pitkiä päiviä ja palkkaa nostan vain välttämättömän. Ei ole varaa palkata ketään tilalle koska tällaisista työtunneista joutuisi maksamaan maltaita. Mieheni tulee luultavasti tuuraamaan minua ja jättää palkkatyönsä, eli tosi tiukkaa tulee olemaan...

Onko täällä muita yrittäjiä? Miten aiotte järjestää ja pärjätä rahallisesti "äitiysloman". Itse teen tosi pitkiä päiviä ja palkkaa nostan vain välttämättömän. Ei ole varaa palkata ketään tilalle koska tällaisista työtunneista joutuisi maksamaan maltaita. Mieheni tulee luultavasti tuuraamaan minua ja jättää palkkatyönsä, eli tosi tiukkaa tulee olemaan...

Yrittäjäperhe täälläkin. Minimituelle jään, koska palkkaa ei ole juuri pystynyt nostamaan. Mies on töissä vieraalla, opiskelee ja on yrittäjänä myös. Meillä nämä hommat onneksi semmosia, että raskaus/vauva ei niihin vaikuta, edellisetkin on menneet siinä mukana ja kolmannen kohdalla olin itse vielä opiskelemassa ylempää tutkintoa.

Meidän tulot todennäköisesti nousee, koska tuet on sentään vakiot ja tulevat aina samaan aikaan kuukaudesta, mutta ei tässä nyt mitään leveetä leipää ole luvassa.

Takaisin