Miten muitten halut? Mua käy ihan sääliksi miestä mut ku ei vaa tee mieli...jotain hyviä ideoita? Jotain syötävää tai jotain joka vois auttaa? :D
Joo eipä oo haluja sitten yhtään...!
Rv 11+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten muitten halut? Mua käy ihan sääliksi miestä mut ku ei vaa tee mieli...jotain hyviä ideoita? Jotain syötävää tai jotain joka vois auttaa? :D
Miksi mun hymiöt ym. merkit ei näy kun kirjoitan puhelimella?? Taukki(ko)?
Ei mullakaan.. Käytänkin oikeastaan kokoajan tätä puhelinsovellusta.
Tilaa ei voi rajata, kun kaksiossa asutaan. Pohjaratkaisukin sellanen, ettei mihinkään saa edes mitään porttia.. häkkiä olen miettinyt, mutta tila kyllä tulee taas vastaan.. todnäk siis en osta, kun tiedän että tästä joskus päästään omakotitaloon ja sillon saa rajattua tilaa, jos vielä tarttee. Jospa tää tästä iän kanssa, tota kuonopantaa kokeilen kyllä.. :) se on vaan aina yhtä peestä tulla kotiin, kun kämppä näyttää siltä kun ois pommi räjähtänyt :D

Ellami: käypäs youtubesta kuuntelemassa miltä viikkojesi vastaava ultra-"ääni" kuulostaa. Mullä kävi niin, että luulin etten löydä sykettä ollenkaan... kunnes kävin kuuntelemassa miltä sen pitäisi kuulostaa, niin juurikin näin varhain ääni on enemmänkin sitä viuhviuh-ääntä kuin selkeää sykettä. Mä etsin sykettä kun muistin esikoisesta vain sen "viimeiseksi" muistiin jääneen tutumtutum-äänen.
Eka neuvola myös takana ja sielläkin varmistettiin että syke tosiaan löytyi.Tänään oli verikokeet ja pari viikkoa vielä nt-ultraan.
10+0