La marraskuu 2016

No haluista en viitsi edes mainita! Mitkä halut !

Mites teillä muilla on vatsan kasvun kanssa? Oon ihmetellyt ihan hirveesti, kun aikaisemmissa raskauksissa oon todellakin saanut odotella sitä kunnon vatsaa lähemmäs 20vk, mutta nyt olen niin selkeästi sen näköinen, että joku ylimääräinen on kyydissä . Omaa vararavintoa on vatsan(kin) seudulla, mutta nyt ilmeisesti kohdun pienikin kasvu on saanut omat lihat liikkeelle ja kumpu alkaa jo tissien alta .

Näytän todellakin siltä, että olisin jo noin puolessavälissä raskautta... enkä vielä haluaisi, että kaikki tietää. Kauhistelevat sitten kuitenkin, että kuinka voit olla jo NOIN suuri ...

Rv 12+6

Tilaa ei voi rajata, kun kaksiossa asutaan. Pohjaratkaisukin sellanen, ettei mihinkään saa edes mitään porttia.. häkkiä olen miettinyt, mutta tila kyllä tulee taas vastaan.. todnäk siis en osta, kun tiedän että tästä joskus päästään omakotitaloon ja sillon saa rajattua tilaa, jos vielä tarttee. Jospa tää tästä iän kanssa, tota kuonopantaa kokeilen kyllä.. :) se on vaan aina yhtä peestä tulla kotiin, kun kämppä näyttää siltä kun ois pommi räjähtänyt :D

Meillä on rajattu portilla eteinen koirille. Nyt on toistaiseksi kun pentu ei ole sisäsiisti, oltu olohuoneessa yksinoloajat. Mutta kun pentu kasvaa, niin rajataan kompostiaidalla kaikki eteisen kalusteet ja koirat saa olla siellä. Meillä yhden koiran kohdalla oli painava lipasto eteisen suulla, että sen ja seinän väliin sai laitettua portin.

Ei hirveästi haluta täälläkään. Johtuu siis vain tästä järkyttävästä väsymyksestä :(

Meillä kyllä peitot heiluu miehen kanssa joka päivä. Mutta sama tahti oli ennen raskauttakin. Mulla on kyllä oman kropan kanssa iso ongelma. Olen normipainoinen ja levinnyt vasta vähän. Mutta en meinaa osata tähän muutokseen sopeutua. Kaipaan sitä energistä oloa ja sporttista vartaloa takaisin ja odotan, että saan tämän vauvan maailmaan.

Mun mies ei koske muhun pitkällä tikullakaan, mutta ymmärtäähän tuon varovaisuuden kun on kymmeniä tuhansia euroja sijoitettu, että saadaan mut paksuksi! Mutta jatkan vikittelemistä, kun on 1. kolmannes virallisesti takana :)
Täällä katsoin itseäni jumppasalin peilistä ja kyllä vapautumatonta suolen sisältöä ja kaasua on sen verran, että vois kuvitella olevansa pitemmällä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1462387949.776157.jpg
Katjusha rv. 11+6

Täälä kyllä on haluja teijän muittenkin eestä :D ei oo paljo huonot olot hidastanut! Välillä tuntuu että saa miestä olla houkuttelemassa petipuuhiin :o täälä myöskin 10vk ikäinen cockerspanielin pentu joka kyllä saa välillä pinnan venymään äärimmilleen.. huhhuh, toivottavasti marraskuuhun mennessä perus tottelevaisuus jo hallussa. Yksin olot pennulla on mennyt kylläkin ilman tuhoamisia jos ei ole lattialle jäänyt jotain mitä on kiva purra!

Pikkumyy 13+5

Voi kun meilläkin, hiljasempaa oli jo ennen raskautumista, mutta nyt tämä vasta kuolleeksi onkin muuttunut.. ei auta houkuttelut saatika painostus ja pakotus.. jospa edes kesälomilla sitten mieskin innostuisi kun työstressiä ja väsymystä ei olis..

Mulla olisi haluja vaikka joka päivälle, miehellä ei niin paljon. On meillä se 3-4 kertaa viikossa pupuilua ja olen kyllä ihan tyytyväinen.

Mulla tuli tosiaan vähän verta petipuuhien jälkeen joten mieskin onneksi ymmärtää että ollaan nyt varovaisia. Kohtahan tuo ensimmäinen kolmanneskin olisi täynnä :)

Rv 11+5

Ellami: käypäs youtubesta kuuntelemassa miltä viikkojesi vastaava ultra-"ääni" kuulostaa. Mullä kävi niin, että luulin etten löydä sykettä ollenkaan... kunnes kävin kuuntelemassa miltä sen pitäisi kuulostaa, niin juurikin näin varhain ääni on enemmänkin sitä viuhviuh-ääntä kuin selkeää sykettä. Mä etsin sykettä kun muistin esikoisesta vain sen "viimeiseksi" muistiin jääneen tutumtutum-äänen. :grin

Eka neuvola myös takana ja sielläkin varmistettiin että syke tosiaan löytyi. :rolleyes: Tänään oli verikokeet ja pari viikkoa vielä nt-ultraan. :p

10+0

No mä katsoin YouTubesta ja just tuo "viuhviuh" videossa kuului. Näillä viikoilla kun mulla rv 11. Mut sitte luin jostakin että se ei olis syke. Mutta ei tuo nyt minua hermostuta, enää. Koska tosiaan voi olla hankala vielä löytää.

Mäkin kokeilin tota mun laitetta illalla. Laitteen omilla kuulokkeilla en kuullut yhtikäs mitään, mut sit laitoin omat vastamelukuulokkeet ja johan alkoi kuulua. Tai no lähinnä kuului, että siellä oli hirveä meno. :) Välillä kuului viuh viuh ääntä, välillä olin kuulevinani sykettä, mutta se karkasi aina saman tien, etten voi olla varma. Hauska laite kyllä. :)

Haluja ei mullakaan ole ollut juurikaan plussauksen jälkeen. Sen jälkeen on oltukin petipuuhissa keskimäärin parin viikon välein. Järkky väsymys, pahoinvointi ja päälle työstressit niin eipä ihme. Ehkä ne halutkin tästä vähän palaa nyt kun työstressit helpotti ja alkaa pahimmat oireetkin olla pian takanapäin. Nyt kun on taas aikaa töiden loputtua pitäisi alkaa tekemään reippaita kävelylenkkejä ja sekin varmasti auttaa asiaan.

Mä olen ollut joskus niin pahoinvoiva, että kaliumit oli jo kropassa pielessä. Eikä sekään vaikuttanut himoihin. Mutta tosiaan, oon vähän poikkeus.

Tänä aamuna on taas järjettömän paha olo. Onneksi mies toi eilen vanukasta kaappiin, se on helppo syödä.

Rv 12+1

Tekis niin mieli kertoa kaikille tai lähipiirille raskaudesta, mut joku vaan jarruttelee ja laittaa vastaan. Odotan sitä nt-ultraa mikä on 17.5, että mitä sieltä selviää. Jos siellä kaikki ok niin sen jälkeen vois harkita ;) Toisaalta oon ajatellu, että kerron vasta juhannuksen aikoihin, jos sitä sinne asti pystyy salaamaan. Äitienpäivänä olis hieno kertoa mummille, mut toisaalta se on vielä niin aikasta. Esikoinen synty lokakuun alussa ja silloin kerroin uutisen äitienpäivänä ja silloin olin ultrakuvasta tehny kortin. Olis hauska tehdä sama uudestaan, mutta eiiiiiii. Ehkä teen juhannuskortin ;) Hmm..

10+3

Takaisin