Mä sain myös listan neuvolasta kotiini, mutta en olisi turhan huolissani siitä kaikesta. Siemeniäkin saa siis syödä kohtuuden rajoissa, just muutamaa teelusikallista päivässä ja ei haittaa jos sitä on leivässä esim. Suomalaisiin maitotuotteisiin luotan myös, pästöroituja ne kaikki on. Kissanhiekkalaatikon siivoan edelleen itse, mies ei ole sitä koskaan siivonnut. Uskon, että vauva pysyy turvassa kun käyttää hyvää käsihygieniaa, ei koske mihinkään paljain sormin ja pesee heti kädet kunnolla saippualla. :) Lakritsia himoitsen aivan älyttömästi, mutta mies on sen kanssa hirveän ehdoton kun neuvolasta sanottiin että saattaa aiheuttaa kehityshäiriöitä! Ähh, musta tuntuu että huolehtii liikaakin, vaikka hyvähän se vain on..
Mä olen ollut nyt hurjan stressaantunut taas siitä, että onko tuolla masussa enää mitään elämää

Dopplerilla olen yrittänyt kuunnella, mutta sydänääniä en saa vieläkään kuuluviin. Ennen sentään sain kunnon istukan viuhunan ja lukemat ruutuun, nyt ei enää edes sitäkään. Voi itku kun stressaa

Nt-ultra vasta 12.5...