Mulla on ollut kans välillä salmiakki himo ja siihen olen vähän salmiakkia syönyt.
Hirveen hysteerinen en ole noiden ruoka asioiden kanssa ollut, mut en tosiaan ajatellut et juustokakku tehdään tuorejuustosta ja sitä ei kuumenneta (kyllä sen tiesin mut en jotenkin tajunnut) ja ostin synttäreilleni juustokakun ja sen valmistus maa oli viro.
Ainoostaan nyt oon aiheuttanut sillä itelleni huonon fiiliksen, kun mies rupes siitä puhumaan ja vähän no siis ei loukannut tai mitään mut huomautti sen syömisestä ja siitä tullu nyt huono fiilis.
Listerian itämisaika taitaa olla useempi viikko? Ja sit tietty oli listeriasta pikkasen pakko lukea ja nyt fiilis on tää: mitä jos sain listerian ja aiheutin vauvan kuoleman. Tapauksia on vähä suomessa koska kaikki melkeen tehdään pastöroidusta maidosta, mutta toi oli virosta enkä tiedä miten siellä kun ei siinä kakussa lukenu!
Voiko joku sanoo et oon vaan miettinyt asiaa liikaa ja kaikki on varmasti hyvin!?
Kissanhiekkoja/kakkoja korjannut enkä vaihtanut sen jälkeen kun plussa testin tein. Tai siis mun mies ei anna mun vaihtaa niitä :) ihan kiva niin :)
Täällä tänään tosiaan 11+0! Haluaisin jo ääneen iloita, mut kunhan ultraan ensin pääsisin tai edes sydän äänet kuulisin!
Mä haluun ja en halua ostaa dopleria kotiin. Hankalaa! :D
Uä-ajat tuli kotiin ja eka ultra olis 10.5 jollon viikkoja 12+6 ja rakenne uä on 1.7 :)
Verikokeissa ja pissan vein labraan maanantaina.
Pahoittelut pelkästä omanapailusta, oli vaa niin paljon tekstiä :D
Illalla yritän vähän ottaa kiinni missä mennään! :)
Onnea kaikista hyvistä uä-kuulumisista!!<3 omia odotellessa!! :)
Ihanaa keskiviikkoa mammat!
Mymmelisti 11+0