Pikkukakkonen2016
Satasella mukana keskusteluissa
Itse en oo sextaillu nyt ei oi haluja yhtään
ehkä ne palaa vielä kun tämä väsymys ja etova olo alkaa helpottaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voin vaan kuvitella miten karmeet raskausarvet miulle tulee, kun jalkoihin vähän ylimäärästä joskus tullut niin sisäreisissä karmeet arvet ja ulkoireisissä pienet. Oon niin varma, että maha tulee näyttämään ihan hirveeltä..
Eikös tollanen kudostyyppi joka raskausarpeutuu herkästi, oo yleensä myös repeämisalttiimpi synnytyksessä? Näin oon jostain lukenut ja suurimmat pelot liittyykin juuri repeämisiin ja siihen, että tunnen ne.. hyi.
Miehen äidille kerrottiin tänään raskaudesta, mies kertoi kun kylässä käytiin. Töksäytti vaan että "** on raskaana". Ite oisin sanonut, että meille tulee perheenlisäystä marraskuussa, mut tulihan se asia selväksi toki noinkin
Mileim rv 11+5
Maha tulee todennäköisesti olemaan valtava. Onko sinulla aikaisemmin ollu vuotoja ? Kävitkö varhais ultrassa oliko silloin kaikki hyvin?. Uskon et jos on ollu niin hyviä uutisia saat <3 toki kannattaa pian käydä tarkistuttamassaTäällä vuotaa verta nyt neljästä asti.jos joku haluaa, niin saa rukoilla vauvan puolesta.
Oon huolissani. Mulla kipeytyi käsi aivan yllättäen illalla ja en saanu sen kans nukutuksi. Kipulääke ei auta. Meen päivystykseen näyttää sitä nyt, mut en tiiä et ultraavatko.