Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon ottanu Burana 400mg jo muutamaan otteeseen päänsärkyyn.
8+5
Ilmeisesti on jossain eskarissa kuullut, että lapsi saa alkunsa, kun isästä menee siittiö äitiin ja ei nyt osannut ajatella tona isänä muuta, kuin omaa isäänsä. Vaikeita juttuja lapselle vielä käsittää. :)Onko teillä muilla vielä tissit kipeet ja tosi pinkeät, itselläni kipu on hävinny niin mietin onkohan se ihan normaalia? Pitäsköhän pyytä vielä toinen ultra ennen rakenne ultraa niin sais rauhan
8+4
Tsemppiä ultraan laitahan heti ultra kuulumisia meille :)Ei mulla enää ole tissit sellaiset pinkeät eivätkä samalla tapaa kipeät; kosketus tekee kipeää tai tissit ovat arat. Lähinnä siis sen huomaa kun pojat hyppii ja pomppii ja tönii siinä samalla mun tissejä. Kauheeta kun niille joutuu jatkuvasti sanomaan ettei saa pomppia äitin päällä. 4vee on myös kahdesti tiedustellut, että onko äitin mahassa vauva. Viimeksi kysyin sitten, että miten niin ja vastaus oli, että koska äiti maha on pullea...
Tänään siis se nt-ultra ja jännittää niin paljon etten tahdo saada aamupalaa syödyksi.
Tsemppiä ultraan laitahan heti ultra kuulumisia meille :)Ei mulla enää ole tissit sellaiset pinkeät eivätkä samalla tapaa kipeät; kosketus tekee kipeää tai tissit ovat arat. Lähinnä siis sen huomaa kun pojat hyppii ja pomppii ja tönii siinä samalla mun tissejä. Kauheeta kun niille joutuu jatkuvasti sanomaan ettei saa pomppia äitin päällä. 4vee on myös kahdesti tiedustellut, että onko äitin mahassa vauva. Viimeksi kysyin sitten, että miten niin ja vastaus oli, että koska äiti maha on pullea...
Tänään siis se nt-ultra ja jännittää niin paljon etten tahdo saada aamupalaa syödyksi.