La marraskuu 2016

Täällä oli näitä maha kuvia jo, tässä mun :D
05d8f181f82fa7a54534f428d9271913

Rv 10+3

Mä olin tänään kuulevinani sykkeen 150-168 krt sek useaan otteeseen. Nyt on doppleri hetken pannassa, ku tulee vähän ressiä, ku turhan aikasin ettii. On vaa jo toista päivää epäilevä olo. Jospa kokeilen tossa sunnuntaina uudelleen. Oon huomannu, et voisin vaa aamusta iltaan maata ja ettiä sykettä ;) ei vaa oikee oo järkevää kenenkään kannalta.

Eea rv 8+3.

Eipä tullu juuri nukuttua viime yönä tämän päivänen varhais ultra jänniuttää ja pelottaa niin paljon, mietin jo etten mee koko varhais ultraan mutta kyllä mä meen . Prlko toisesta tuulimuna raskaudesta vaan on niin paha en kestä jos uudestaan joutuu kokemaan kaiken sen. Jouduin vielä viimeks 2 kertaan syömään ne tyhjennys lääkkeet se tuska ja kipu oli sellaista mitä ei voi verrata mihinkään ja silloin sanoin etten halua raskaaksi enää ikinä mutta nyt kun on menny 3 vuotta uskaltauduin kokeilemaan ja jos nyt ei onnistu niin sit minun kohdalla tämä on tässä ja tyydyn tuohon yhteen lapseen . Pitäkää peukkuja pystyssä jotta saisin ultrasta hyvät uutiset klo 10.00 on aika laitan dit kyl heti viestiä miten kävi . Ps: onko muilla ollu nyt ultria tai onko tällä viikolla?

Tsemppiä Pikkukakkonen2016,toivottavasti saat ultrasta hyviä uutisia ja sitä myöten ensi yönä paremmin nukuttua. Pidetään sulle peukut pystyssä ja kaikille muillekin ultraan menijöille! :)

Voi hitsi Eea, jos sie oot saanu jo noin aikasin kuulumaan sykkeen ni miun on varmaa testattava doppleri heti kun se tulee postissa tällä viikolla... Olin ajatellu et 9+0 asti ootan mut en taia malttaa, nyt on 8+3.

Kaikki kunnossa varhaisultrassa! Sykekin kuulemma näkyi! Ja (onneksi) vain yksi alkio vaikka molemmat ovariot oli ovuloineet eli erimunaisten kaksosten mahdollisuus olisi ollut suuri. Koko vastasi 6+5 - 7+1 ja mun omien laskelmien mukaan on 6+6 eli varmaan aika oikeassa mennään siis. Laskettu aika siis tämän päivän koon mukaan 1.12., mun laskelmien mukaan 30.11. Siksi edelleen pompin sekä marraskuisissa että joulukuisissa. :)

Voihan oksennustauti mikä vaivas pari päivää. Onneks nyt alkaa jo helpottaa ja saa syötyäkin normaalisti. Pelkäsin jo että joudun lähtee tippaan, kun mitään ei meinannut saada pysymään sisällä. Aivan kamala tauti ja meidän perheestä ei oo kuin vasta kaks viidestä sairastanut sen, nyt pitää pitää peukkuja ettei tulis muille. Onneks sentään eilen sai jo ruokaa pysymään sisällä ja tänään alkaa olee ihan normaali olo, ettei tarvi huomista neuvolaa alkaa perumaan. Toivon niin että saisin neuvolan kautta sen varhaisultran vielä.

Oi ihana oli lukea hyvät ultrakuulumiset vielä ennen omaa ja kiitos paljon kaikille tsempeistä, täällä istun ja tärisen odotusaulassa, ei se ensimmäisen kans ollut tällasta pelkoa mutta silloin ei ollu kokenut vielä huonoja kokemuksia eikä lukenut somen kautta tekstejä, nyt vain toivon et kaikki tämä pelko olis turhaa ja marraskuussa olis pieni nyytti sylissä <3

Jee :) ihania uutisia täällä. Näillä on hyvä aloittaa päivä!

Ihana kuulla hyviä uutisia! :) Huonoja on ollut jo tarpeeksi.

Mä kävin tänään labrassa ja samalla neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet ja siellähän se sydän pamppaili hurjasti kun syke oli noin 180 :Heartred Terkka laittoin nyt myös lähetteen äippäpolille niin soittelen huomenna sitten ultra-aikaa, joskus parin viikon päästä olisi sitten ultra. Seuraava neuvola vasta 19.5.

Mulla on niskapoimu ultra jo ensiviikon perjantaina. Aika menee kyllä tosi nopeesti,vaikka tuntuu että tämä alkuraskaus menee matelemalla. Kesäkuussa tulee jo puoliväli ja kesä aika menee varmasti nopeasti. Huomaamatta ollaan taas siinä hetkessä,kun synnytys on käsillä ja mitään ei oke "kerennyt" laittaa valmiiksi vauvaa varten :)

Kirjoitan tähänkin ketjuun, että varhaisultrassa tänään käyty ja siellä pieni sydän sykki. Ihanaa! LA muuttui nyt sitten joulukuun puolelle mutta taidan pysytellä tässä foorumissa kuitenkin. Oli tosi mukava gynegologi, joka sen ultrauksen teki. Sanoi, että ehkä kannattaa lopetella esikoisen imetystä, jos haluaa säästää itseään ennen seuraavaa tissimonsteria. :) Helpommin sanottu kuin tehty!

Takaisin