Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
muta siis 164.5cm pituus ja 71 kg paino ennen raskautta. Toivon ihan sikana että en kerryttäis painoa yli 80kg koko raskaudessa koska aina on ollu vaikee pudottaa painoa. .. ettei ois mikää megaprojekti imetyksen kälkeen. Mu5 oon päättäny et en ota mitää ihan kaameeta ressiä kuitenkaan. Toi maha on turvonnu ihan sikana että navan ja vyötärön ympärill on kumpaankin hurahtanu n 8 cm lisää mittaa tän turvotuksen myötä. On hyvä tietää lähtökohdat niin laihdutuskin sitte joskus on helpompaa 

Tervetuloa mukaan :)Heippa!
Ajattelin uskaltautua tänne mukaan, vaikka aluksi ajattelin liittyä vasta np-ultran jälkeen, mutta täällähän on jo väkeä vaikka kuin. Mulla menossa nyt rv 6+5. Mietin mennäkö varhaisultraan vaiko jaksaako sinnitellä tohon np-ultraan. Olisi kyllä ihana saada joku varmuus, mutta toisaalta rahaa pitäisi säästää. Tää olisi mun toinen lapsi. Eka jo 7-v. joten hyvä kun enää oikein raskausaikoja muistaa. Tässä ollut jo pahoinvointia ja armotonta väsymystä, rinnat pinkeinä ja aristavat. Kaikkea terveellistä tekee kovasti mieli ja epäterveellinen yököttää, tosin se on ihan hyvä. Nyt toista päivää jo parempi ja pirteämpi olo. Jee! Kumpa tää pahoinvointi olisi ollut nyt enimmäkseen tässä. :) Ekaa odotellessa pahoinvointia oli vaan tasan kahtena päivänä ja nekään päivät ei olleet peräkkäin. Nyt just hiukan rankkaa, kun töissä stressiä ja jouduin olemaan pari päivää pahoinvoinnin takia poissa. "Onneksi" tää työsuhde loppuu tän kuun lopulla. Stressi helpottaa. Töitä olisi kyllä määräaikaisena senkin jälkeen luvassa, mut aina hiukan helpottaa, kun alkaa uusi projekti.
Mut siis joo, raskaana. :D Just kun aattelin, et loppuu vihdoin tää kuravaaterumba, kun esikoinen menee syksyllä kouluun. Tästä se taas alkaa. :D Mikäs siinä. Ihan tervetullut ylläri tää oli ja toivotaan, että kaikki menisi hyvin. :)