La marraskuu 2016

Mulla on eka neuvola rv 8+3, 19.4 :)

Juu, onneksi ei mitään vikaa löytyny, pitäis vaan luottaa, että kaikki on hyvin :)

esikoisesta mulla oli eka neuvola 9+3 ja nyt tästä toisesta 7+5. Kyllä kovasti ekan neuvolan ajankohta näköjään heittelee riippuen neuvolasta ja varmaan neuvolatädistäkin

Huonoja uutisia... Ei kestänyt pikkuinen, kkm vk 8, tässä nyt odotellaan kunnon vuotoa, maanantaina uusu ultra jossa katotaan onko tyhjentynyt kunnolla... :(

Huonoja uutisia... Ei kestänyt pikkuinen, kkm vk 8, tässä nyt odotellaan kunnon vuotoa, maanantaina uusu ultra jossa katotaan onko tyhjentynyt kunnolla... :(

Eikä! :'( miksi taas kuului huonoja uutisia. Voimia sinne!

Voi ei Marsa :( pahoittelut ja voimia!!!

Pahoittelut :( Jaksamista. Ei mikään lohduta sinua varmasti nyt :( epäreilua.

Marsalle voimia:Heartred

Kyllä alkaa huolestuttaa ku raskausoireet vähentyneet ja näitä huonoja uutisia lukee ikävän tasaiseen tahtiin :nailbiting: ja en oo dopplerillakaan saanu kuulumaan viel sykkeitä. Nyt rv 9+5 ja tiedän et tosi taaksepäin kallistuva kohtu ja onhan mulla mahassa lämpöeristeitä jonku verran joten koitan näillä vakuuttaa itseäni rauhalliseksi.

Ei minullakaan ole eka neuvola ku vasta rv 10+4 ja tosiaan kaksosia ootellaan. Se ei neuvolan mukaan muuttanu aikaa aikaisemmaksi joten ens viikolla sitte neuvola. Koitan saada siinä hoitajaa kuuntelee sykkeet ku eiväthän ne siinä ultraa ja vissiin aika nihkeästi kuuntelee dopplerillakaan.. Huoh!

Marsa80 haleja ja woimia paljon :(

Me eilen illalla kuunneltiin vauvan sydänääniä. Tosi kauan jouduttiin etsimään ja lopulta se sitten löyty. Vähän helpotti oloa että on siellä vielä ainakin joku. 18.4 ois sitten np-ultra niin siellä varmasti näkee onko kaikki hyvin .

Pilvisydän 10+0

Mun poika 1v 10kk tuli tänään nostamaan mun paidan ylös, paijasi mahaa ja sanoi vauva nukkuu :O se oli niin suloinen, mutta ihmettelen et mistä se ton keksi, ei olla kyllä sanottu mitään vauvasta :D

Marsa, pahoittelut :,( nämä uutiset on niin musertavia ja tiedän miltä tuntuu lähteä ultrasta ikävien uutisten jälkeen. Tuntuu varmasti tyhjältä, mutta aika oikeasti auttaa (ainakin omalla kohdalla) <3

Alkaa jo epäusko iskeä kun näitä huonoja uutisia on tullut aivan järkyttävän paljon! Jotenkin siis normaalia enemmän mun mielestä. Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille! :Heartred

Voi ei! Mitkään sanat ei nyt taida riittää, mutta hirmuisen paljon voimia kaikille, ketkä huonoja uutisia saanut :Heartred

Täällä ollaan eletty hiljaiseloa työkiireiden ja kovan väsymyksen vuoksi. Ajattelin tulla huikkaamaan, että mukana ollaan yhä :) nyt tosin kahden pikkusydämen kanssa :Heartred Tuli tänään ylläriuutisia ultrassa :) kaksi kaveria :love017 Tätä uutista on miehen kanssa ihmetelty tämä päivä.

NeitiKevät 7+5 - 8

Pahoittelut kaikille surullisia uutisia saaneille :(

Mulla on eka neuvola 13.4 ja silloin viikkoja olis 8+4. Mulle tarjottiin aikaisempaakin aikaa, mutta se ei sopinut mulle. Eipä se mua niin haittaa,ku samat asiat siellä käydään, kun kolmessa edellisessäkin raskaudessa.

Takaisin