Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa kyllä käyttää koko perheelle hajusteettomia pesuaineita ja muutkin pakolliset kemikaalit hajusteettomina, sillä jos on herkkä, niin myös muiden hajut haittaavat.Meillä on tytölle ilmaantunut ilmeisesti joitain allergioita/herkkyyksiä. Kun hän painaa naamansa mua vasten esim halatessa, hetken päästä naamaan tulee näppylöitä mitkä häviävät pian. Uskon tän johtuvan pyykinpesuaineesta, tytön vaatteet kun oon pessyt eri pesuaineella. Tarkoitus on ollut muutenkin siirtyä kemikaalittomiin aineisiin kokonaan.
Tytölle on myös tullut nyt kaksi kertaa Bonan hedelmäsoseesta ilmeisesti kutinaa suuhun, minkä takia on yrittänyt kämmenselällä hieroa suuta, ja käteen on tullut nokkosihottumaa. Ensin luulin sen johtuvan turkkilaisesta jugurtista mitä söi soseen kanssa, mutta seuraavalla kerralla söi talkmuruja ja sosetta, niin sama juttu. Kummallista siinä on vain se, että soseissa ei ollut samoja aineksia keskenään, jopa tärkkelys oli eri. Pitää ottaa puheeksi kun haetaan ensi viikolla neuvolasta vikat 1v rokotteet.
Kannattaa kyllä käyttää koko perheelle hajusteettomia pesuaineita ja muutkin pakolliset kemikaalit hajusteettomina, sillä jos on herkkä, niin myös muiden hajut haittaavat.
Jos minulta kysytään, niin kaikki hajusteet pitäisi lailla kieltää.
Meidän tytöllä on eka kuume menossa. Illalla oli jo kuuman oloinen, mutta ajattelin sen johtuvan puhkeavasta poskihampaasta. Yöksi Panadolia, kun itkeskeli. Äsken soittivat päiväkodista, 38,8 ja isi menee hakemaan. Toivotaan, että menee ohi pian. Onneksi on viikonloppu tulossa, saadaan rauhassa pötkötellä omalla porukalla.
Tyttö 13,5 kk
Onko muita flunssan oireita? Meillä ollaan oltu 1,5 viikkoa flunssassa, välillä ollut kuumetta. Tosi räkäinen ja limainen tyttö ollut, mutta huomasin että samaan syssyyn on puhjenneet molemmat alakulmahampaat.
Ei mun mielestä erityistä nuhaa tai yskää. Minäkin ensin luulin poskihammasjutuksi, kun illalla oli vähän huonotuulinen ja lämmin. Lampulla katsoen poskihammas pilkistää. Aamulla oli ihan normaali, mutta jo klo 9 jälkeen soittivat, että kuumetta. Kotona jo 39,2 ja mies kiikutti tytön terveyskeskukseen. Crp alle 5, eli lepoa tässä kohti sitten vaan.