La marraskuu 2016

Ja onneksi siis masuasukki liikkuu ja potkii hyvin niin siellä kaikki varmasti hyvin <3

Meillä alustavasti nimet molemmille, pojalle toisesta nimestä mies ei nii oo sanonu juuta eikä jaata ja mä taas en nii varma ekasta nimestä..

Mulla on ruvennu tulee jotain heikotuskohtauksia, pyörryttää ja tulee tosi heikko, huono olo ja joskus alkaa oksettaa. En sit tiiä oisko niska/hartiat ja selkä niin jumissa vai mistä johtuu :confused: äskenki laitoin miehelle eväitä ja meinasin pökrätä, sit äkkiä vaan sohvalle maate..

Onko muita kenellä on vaikeuksia valita nimeä?
Mulle iski tänään aamulla paniikki kun ei olla löydetty ja osattu päättää nimeä! Poika siis tulossa ja jotenkin super vaikee valita, tytölle oltais jo keksitty:grin nyt selailen netistä nimiä ja oikeen mikään ei miellytä:shifty:
Pari nimeä ollaan mietitty mutta niistäkään ei ihan satavarma olo oo..:confused:

rv 33+6
Täällä. Bingo. Tyttönimet ois niin helppoja, mutta poika tulossa. Kriteerit löytyy, muttei kivaa nimeä

Juu ei ole 10 hyvä arvo! Saisi olla paljon korkeampi, vaikka tsh onkin se mitä tarkkaillaan. Mikä sun tsh on? Mulla lääkitys on alkanut alentamaan molempia arvoja. Ens keskiviikkona käyn kokeissa eli perjantaina tiedän taas uusimmat tulokset. Tsemppiä kilpparin kanssa!

Mulla oli tsh nyt 0,57. Koko ajan laskenut, vaikka lääkitys pidetty samana (viimeksi muistaakseni 0,8). Samalla tavalla menee siis kun sulla, että molemmat arvot laskee. Annostus ollut koko raskauden ajan 75 mikrog. Kiitos ja tsempit myös sinne! Pidän peukkuja perjantaille, että olisi arvot parantuneet.

Täällä. Bingo. Tyttönimet ois niin helppoja, mutta poika tulossa. Kriteerit löytyy, muttei kivaa nimeä

Sama juttu! Tytölle ois keksiny nimiä vaikka ja kuinka. Mut pojalle.. Eipä ollu sit vaikeeta päättää yhdestä vaihtoehdosta :joyful: Ei siinä mitään, mut jos saadaan joskus lisää poikalapsia niin sit on ongelma :grin

Meillä alustavasti nimet molemmille, pojalle toisesta nimestä mies ei nii oo sanonu juuta eikä jaata ja mä taas en nii varma ekasta nimestä..

Mulla on ruvennu tulee jotain heikotuskohtauksia, pyörryttää ja tulee tosi heikko, huono olo ja joskus alkaa oksettaa. En sit tiiä oisko niska/hartiat ja selkä niin jumissa vai mistä johtuu :confused: äskenki laitoin miehelle eväitä ja meinasin pökrätä, sit äkkiä vaan sohvalle maate..

Ootko ottanu verenpaineita ? Mulla meinaan toi verenpainetta alentava lääke tekee just ton olon !!

Sama juttu! Tytölle ois keksiny nimiä vaikka ja kuinka. Mut pojalle.. Eipä ollu sit vaikeeta päättää yhdestä vaihtoehdosta :joyful: Ei siinä mitään, mut jos saadaan joskus lisää poikalapsia niin sit on ongelma :grin
Apua! Älä ees pelottele tommosella ajatuksella Meillä on suunnitelmissa tehdä toinen vuoden parin sisään, mikäli tää raskaus menee hyvin ja muutenkin. Ja "pahimmassa" tapauksessa sieltä tulee kaksospojat Sithän vasta lirissä ollaankin. Onneks päästään kuitenkkn valitsemaan nimi "ennen" miehen veljen perhettä, kun heillekin syntyy poika

[QUOTE="Lakritsi, Ootko ottanu verenpaineita ? Mulla meinaan toi verenpainetta alentava lääke tekee just ton olon !![/QUOTE]

Mulla ei oo verenpainemittarii kotona, mut neuvolassa ja miehen mummulla ku oon mittaillu nii ollu aina hyvä, toki siitä on ainaki pari vk ku oon viimeks mitannu.. huomenna mennää varmaa käymää miehen mummulla nii pitää koittaa taas mitata.

Meillä myös nimiongelma. Molempien poikien nimet alkaa samalla kirjaimella ja kolmatta ei kyllä taideta keksiä mikä miellyttäisi molempia, eikä olisi väkisin väännetty!
Mikäli masukki on tyttö ovat vaihtoehdot auki, mutta pojan tullessa joudumme rikkomaan kaavan ja keksimään jotain ihan uutta!

Meillä lisäksi myös semmoinen ongelma, että tykätään miehen kanssa melko erilaisista nimistä ja on sikäli jo ihme, että ollaan saatu kaksi lasta nimettyä mieleisillä nimillä :D

Tyttö tulossa ja nimi on niiiin hankala keksiä! Nyt ollaan ehkä päädytty yhteen nimeen.. Pojalle olisi ollut helpompi miettiä :P

Meillä nimi tytölle mutta ei pojalle :D ja sukupuoltahan ei tiedetä että ois paree olla tyttö :'D ei olla oikein löydetty mieleisiä poikien nimiä..

Mä kanssa todella toivon, että ei nyt olis meidän vahvaakin vahvempi tyttölupaus kasvattanut pippeliä! Ei nimittäin ole enää poikien nimiä valittavaksi.

Tytölle on nimi, mies tosin edelleen sitä miettii ja puntaroi, mutta se on nätti nimi, joka sopii sisarusparveen.

Meillä on muutamia ehdotuksia, mutta mies ei ole vielä ihan varma niistä. Mä olen tänään ollut ihan poikki, istun vaan sohvalla ja komentelen miestä ja vanhempiani. Täällä olisi paljon sellaista talvea ennen tehtävää hommaa, ja nyt harmittelen kovasti, kun tuntuu aika ylivoimaiselta ajatus ensi viikon työaikatauluista. Tänään en ole saanut oikein mitään alas, olo on niin kuvottunut koko ajan.

Meillä on ensimmäinen nimi keksitty tytölle ja jos tää nyt pojaksi muuttuiskin niin pojankin etunimi olis valmiina. Muita etunimiä ei olla keksitty vielä ja niiden miettiminen tuntuu kauheen vaikeelta, varsinkin kun haluun tytölle kolme etunimeä ja hän tulee saamaan miehen sukunimen mihin ei tunnu mikään nimi sopivan kunnolla :D mutta en ota asiasta stressiä, eiköhän me jotkut nimet keksitä viimeistään ristiäisiin mennessä :)

Pojalle meillä on koko nimi valmiina ja jos tämä poika olisikin muuttunut tytöksi, niin lähinnä harmittaisi että se pojan etunimi jäisi käyttämättä koska tykkään siitä tosi paljon. Tytölle ei olla edes nimeä mietitty ja jos pitäisi alkaa nimeä miettimään niin hankalaa tulisi olemaan.

Ai luoja, että voi olla alapää kipeä!

Ellukkainen rv33+6

Meille veikattiin ru:ssa tyttöä. Sain äitipolilla viimeksi käydessäni ultrakuvan taas mukaan ja lääkäri tuumasi vaan,että tässä sulle mielenkiintoinen kuva mukaan ja kotona kun aloin sitä katsomaan niin se oli kuva haarovälistä ja ihan näyttää kun siinä olisi pippeli ja pallit :) nyt jännätään muutama viikko kumpi nyt sit tulossa :) kumpikin vaihtoehto ihan täydellinen. 34+5

Meille on annettu vahva tyttölupaus, etunimeksi on kaksi vaihtoehtoa mitkä miellyttää sekä minua että miestä. Toinen nimi on päätetty. Pojan nimeä ei olla kyllä mietitty yhtään..

Huh, kävelin tänään yhteensä 12,5km. Vielä viikko sitten 3km kauppalenkit oli tosi pahoja, mutta niin vaan se tukivyö auttaa ja muutti tilanteen. Ainoastaan loppumatkasta alkoi liitoskivut vaivaan, saa nähdä pääseekö huomenna sängystä ylös.. Nyt voikin hyvällä omallatunnolla levätä illan :happy:

Viimeks ultrassa kaikki hyvin neideillä. En nyt ihan viikoista ole perillä, mutta veikkaisin et 30+3 olis tänään ja ultra oli tiistaina. Toisen painoarvio 1500g ja vähän päälle, toisen 1300g ja vähän päälle. En voi kun ihmetellä et he ovat hengissä edelleen ja voivat hyvin, ei täs oikein osaa edes hankintoja tehdä pakko niitäkin olis nyt vaan tehtävä:banghead:
En oikein osaa murehtia mistään liikkeistä yms ku ne kerrat kun ultraan mentiin sillä asenteella ettei toisen sydän tai kummankaan enää lyö, koska olis mahdotonta ihan lääkäreiden mielestä ni jotenki haluaa olla nyt vaan murehtimatta. Sen verran tilaa mahassa heil viel on et millon ollaan päät ylhäällä ja millon alhaalla:happy: laitanki tähän kuvan heidän päistään kun niin somasti siel vierekkäin ovat.Fotor_147438068488879.jpg

Mul on kans paljon tota sykkeen nousua, heikotusta/pyörrytystä ja pissalla saa rampata yölläkin kahdesti:arghh:
Joku kysyi jatkuvasta kivusta, mul on sellasia kipukohtauksia ollu. Tarvinnu ihan näytille mennä kunnen saa henkeä ja itken kivusta. Pahin kipu mulla ollut ylämahassa ja selässä, kaikkii testejä tehty ja kaikki puhtaita. Epäilevät et ruuansulatuksessa jtn häikkää kunnei neideillä mitään hätää ole tämän aikana ja synnytyskanavakin kiinni ja 3,6cm pitkä vielä.
En muista mitä kaikkea piti kirjottaa:facepalm:

Me kun ei tiedetä kumpi sieltä on tulossa, pitää siis miettiä kumpiakin nimiä. Pieneksi ongelmaksi on tullut se, että sekä tytölle että pojalle päätetty eka nimi ei rimmaa oikeastaan minkään seuraavien nimien vaihtoehtojen kanssa. Noooh, tutkitaan sukuselvityksiä ja etitään sellaisia, jotka jotenkin soljuisivat.

Mua on alkanut jännittämään tosi paljon synnytys. Repeänkö miten pahasti, ei kai mikään ruumiinaukko anna periksi siinä ponnistusvaiheessa (tämä ehkä mun pahin pelko, koska olen tosi häveliäs tuollaisissa asioissa vaikka muissa en sitten olekaan) jne. Huoh. Mies jännittää tuota tilannetta kanssa. Sille oli työkaveri tuumannut, että ihan turhaan jännittää, koska on ihan vaan matkustaja ja sivustakatsoja koko hommassa :D Ja niinhän se on.

Pikkuinen on alkanut potkimaan ihan kunnolla virtsarakkoon. Eilen neuvolassa kokeili missä asennossa hän on, vieläkin on poikittain joka hyvä asia. Otettiin sokerirasitus sellaisella verinäytteellä, joka oli ihan hyvä (vaikken olisi uskonut, koska tämä viikko on ruokapuolella mennyt ihan päin prinkkalaa). SF-mitoissa aletaan olla käyrien yläpäässä, kasvua tullut tasaisesti koko ajan.

Nyt viikkoja 30+5 takana ja olen alkanut tajuamaan, että penteleettos, eihän siihen synnytykseen enää mitenkään kauhean pitkästi ole! Ajatus omasta kääröstä tuossa sylissä tuntuu vieläkin todella epärealistiselta, vaikkakin ihanalta. Ja tietenkin sitten olen alkanut miettimään mitä kaikkea häälle tulee opettaa, jotta hänestä kasvaa tapapainoinen ja -päinen kansalainen. Onko teillä sellaisia asioita, joita olette päättäneet omalle lapsellenne opettaa, jota ei ehkä omassa perheessä ole niinkään opetettu/otettu huomioon? Mulla on ainakin se, että lapsen ulkonäköä ei pidä kritisoida. Mun vanhemmat eivät oikein tajunneet tätä silloin kun mä olin nuori... Kommentteja tuli ulkonäöstä, painosta jne. Sen takia jotenkin kuvittelin aina, että jos on laiha niin maailmasta tulee automaattisesti hyvä/täydellinen. Että jos saisi annettua omalle jälkikasvulleen sellaisen terveen itseluottamuksen.

Ah, taas kauhea sepostus :)

Voihan Ikea reissu taas.. Ei ollut mullakaan kaukana ettei pissa olis pöksyyn tullut siellä! Kun kävelen ja oon seisovilteen niin vauva pönkää ja puskee niin että tuntuu navasta haluavan ulos tulla :hungover: mutta nyt vihdoin ja viimein pitäis olla kaikki tarpeellinen vauvalle hommattuna. Huomenna sitten pääseen sisustamaan uuden asunnon loppuun ja sitten voinkin vain keskittyä vauvan tuloon :Heartbigred

Takaisin