Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä. Bingo. Tyttönimet ois niin helppoja, mutta poika tulossa. Kriteerit löytyy, muttei kivaa nimeäOnko muita kenellä on vaikeuksia valita nimeä?
Mulle iski tänään aamulla paniikki kun ei olla löydetty ja osattu päättää nimeä! Poika siis tulossa ja jotenkin super vaikee valita, tytölle oltais jo keksittynyt selailen netistä nimiä ja oikeen mikään ei miellytä
Pari nimeä ollaan mietitty mutta niistäkään ei ihan satavarma olo oo..
rv 33+6
Juu ei ole 10 hyvä arvo! Saisi olla paljon korkeampi, vaikka tsh onkin se mitä tarkkaillaan. Mikä sun tsh on? Mulla lääkitys on alkanut alentamaan molempia arvoja. Ens keskiviikkona käyn kokeissa eli perjantaina tiedän taas uusimmat tulokset. Tsemppiä kilpparin kanssa!
Täällä. Bingo. Tyttönimet ois niin helppoja, mutta poika tulossa. Kriteerit löytyy, muttei kivaa nimeä
Ei siinä mitään, mut jos saadaan joskus lisää poikalapsia niin sit on ongelma Meillä alustavasti nimet molemmille, pojalle toisesta nimestä mies ei nii oo sanonu juuta eikä jaata ja mä taas en nii varma ekasta nimestä..
Mulla on ruvennu tulee jotain heikotuskohtauksia, pyörryttää ja tulee tosi heikko, huono olo ja joskus alkaa oksettaa. En sit tiiä oisko niska/hartiat ja selkä niin jumissa vai mistä johtuuäskenki laitoin miehelle eväitä ja meinasin pökrätä, sit äkkiä vaan sohvalle maate..
Apua! Älä ees pelottele tommosella ajatuksella Meillä on suunnitelmissa tehdä toinen vuoden parin sisään, mikäli tää raskaus menee hyvin ja muutenkin. Ja "pahimmassa" tapauksessa sieltä tulee kaksospojat Sithän vasta lirissä ollaankin. Onneks päästään kuitenkkn valitsemaan nimi "ennen" miehen veljen perhettä, kun heillekin syntyy poikaSama juttu! Tytölle ois keksiny nimiä vaikka ja kuinka. Mut pojalle.. Eipä ollu sit vaikeeta päättää yhdestä vaihtoehdostaEi siinä mitään, mut jos saadaan joskus lisää poikalapsia niin sit on ongelma
![]()

laitanki tähän kuvan heidän päistään kun niin somasti siel vierekkäin ovat.

mutta nyt vihdoin ja viimein pitäis olla kaikki tarpeellinen vauvalle hommattuna. Huomenna sitten pääseen sisustamaan uuden asunnon loppuun ja sitten voinkin vain keskittyä vauvan tuloon