Pilvisydän
Satasella mukana keskusteluissa
Täällä olisi jo yksi joka teki positiivisen testin eilenEli la olisi 2.11.2016.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka Pilvisydän ja paljon onnea plussauksesta! miten olet voinut, onko ollut mitään oireita? Täällä jännätään pari päivää vielä pääseekö onnellisten odottajien joukkoon. Oireet ovat olleet jo vahvoja. Aaltomaiset etovat olot, alavatsaan nipistelyt ja rintojen turvotus...sellainen rauhallinen olo et nyt olisi tärpännyt. Silti on odotettava muutama päivä kun saa tehdä testin, vielä ei näkyisi mitään. Millä kiertopäivällä teit testin?
Onnea haamusta ja toivotaan että se vahvistuu siitäHeips! Täällä tänään tehty haamulaisplussa. Tai siis ihan selkeä viiva, testiviivaa vaan reilusti vaaleampi. Nyt toivotaan että kestäs kyydissä ja viiva vahvenee. Menkkojen pit(äis)i viikonloppuna alkaa. Eikä se tietenkään mikään itsestäänselvyys ole etteikö ne sieltä vaikka alkaiskin ja ois kemiallinen.. Mutta, ihan pikkuisen varovasti jo kurkistan tänne niin intoa puhkuen. Esikoista siis odottelisin, jos kaikki hyvin menee.
Mileim kp24/26-27, dpo 10-11, yk3
Täällä ilmottautuu yksi mukaan jos hyvin käy ni tulen mukaanne,menkat kaksi päivää myöhässä ja testin teen vasta aamulla jolloin dpo 15. La ois 2.11 jos oon raskaana.
Minä jo soitin eilen ja Varhaisultra on 21.3 kun on ollut kaksi keskenmenoa -2014 ja 2015 tai molemmat huomattiin 12rvk ultrassa kun olivat molemmissa "kuolleet" aikasemmin niin siksi pääsen varhaisultraan. Toivotaan että tällä kertaa pääsisi loppuun asti .Hei! Tulin kurkistamaan ketjua, vaikka laskelmien mukaan mulla olis LA lokakuun puolella (30.pv). Kaksi edellistä raskautta menneet reilusti yli, joten uskon, että marraskuun puolelle kyllä mennään. Siis mikäli tuo pieni herne jaksaa sinne asti ylipäätään mukana matkustaa!
Kolmatta siis odottelen, vanhemmat lapset jo 8 ja 6, joten aikaa edellisestä raskaudesta on jo vierähtänyt ja kaikki tuntuu uudelta. Tein positiivisen testin maanantaina, kun ei sunnuntaina vuodot alkaneet ja mulla on hyvin tarkka 28 pvn kierto, joten olin jo melko varma tuloksesta. (nyt olis siis rv 4+4 kai) Oireina oli ollut jo viikon verran väsymystä ja kuukautiskipumaista jäytämistä alavatsassa ja alaselässä. Tällä viikolla mukaan on tullut vielä vähän pahoinvointia, varsinkin bussilla matkustaessa ja voimakkaista tuoksuista/hajuista. Täsmälleen samat oireet kuin edellisillä kerroilla. Ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointi yltyi viikolle 12 saakka ja oli jo todella piinaavaa oksenteluineen, toisessa oli helpompaa, joten saapa nähdä miten tällä kertaa.
Eniten jännittää se, jatkuuko raskaus ja milloin kerrotaan lapsille.
Kertokaahan oletteko jo varanneet ensimmäistä neuvolakäyntiä tai milloin olette aikeissa varata? Itse meinasin soittaa ensi viikolla aikaa.