La Helmikuu 2016

En mäkään M3L tajunnu juuri hölkäsen pöläystä ultrakuvasta viimeks. Toki erotin pään ja sydämmen mut kaikki muu oli vaan virtauksia + suolien mutkia ja raajoja mutkalla :D

Mää en oo enää pitkään aikaan erottanut ultrakuvasta mitään. :D Ja mulla on noita ultria ollu jo vissiin 4 ylimääräistä...

Tuntuu hassulta kun loppukuusta la:n omaavilla on rv 34, kun itellä huomenna jo 38
Meillä ois hyvällä tuurilla pikkuinen sylissä tän viikon aikana ❤️ On ollut ihan järkyttävät liitoskivut, ja kudokset masun molemmin puolin niin kipeät että liikkuminen on joinain päivinä ihan mahdotonta :( kävin rv36 synnytystapa-arviossa ja siellä lääkäri antoi kontrolliajan 20.1 ja sanoi jottei tilanne kipujen suhteen ole parantunut niin käynnistetään pois.. Eli toivossa eletään että keskiviikkona alettais käynnistelemään! Esikoinenkin käynnistettiin niin on jo tuttua puuhaa! Nyt yritettävä nauttia näistä viimeisistä päivistä tuon pikkumiehen kanssa ennenkuin mullistuu kaikkien elämä tässä perheessä

Mulla olis vielä viikko äitipoli käyntiin..Saa nähdä käynnistääkö vai ei. Toivoisin et syntyis itsekseen ennen sitä! :)

Tsemppiä Jaajolle!

Höh miun viesti hävis johonki. Mut jokatapauksessa lovelife siulta olin utelemassa et minkä takia sulla oli sitä käynnistystä mietitty?

Meilläkin on ultrat ollu niin sekavia, etten nää sieltä muutaku vehkeet, kallon ja reidet.. En tiiä miks ne ei edes ultraa sydäntä vaan pelkkiä napavirtauksia..? Kukaan kun ei kerro mulle mitään, vaan keskenään ne vaan juttelee :sorry:

En tiiä tarviiko sitä sydäntä sen kummemmin enää ultrata rakenneultran jälkeen, jos kaikki on silon ollu kunnossa?
Ei mullakaan oo ultrattu kun virtauksia ja sit tietty vauvan kokoa...
Mää en erota siitä ultrasta tyylii mitää ennen ku lääkäri on sanonu et mikä osa kuvassa nyt on... :D Jamitään vehkeitä ei olla päästy edes näkemään, tää on itsepäinen kaveri joka ei jalkojaan levittele!

No mul on 26.1 rv39+4 se lääkärikontrolli jos ei oo syntyny vielä tosiaan. Ei kyl puhuttu et sillon käynnistettäs mut et sillon katotaan mikä tilanne että näyttääkö et on tapahtumassa lähiaikoina vai ei.. kun mä en haluis et menee hirveesti yliaikaseksi. Mut en kyl hirveesti siitä käynnistystäkään himottas.

MPOP näiden karseiden lonkka kipujen takia kun en tosiaan voi levätä vaan mun pitäis kyetä hoitamaan näitä lapsia yksin 6 päivää viikossa..

Mulla oli tänään ultra ja neuvolalääkäri. Oli kyllä vähän turha käynti. Viime viikolla neuvolatäti oli kirjoittanut että mietittäisiin yhdessä fysioterapiaa tai jtn, mutta sivutti aiheen kokonaan, buu. Vauvalla kaikki hyvin ja on painunut jo ihan alas ☺️ Koko raskaudessa ei ole kyllä ollut tukala olo, sen sijaan alakerrassa on ollut senkin edestä :D

Ja joo, ei siitä ultrasta oikein selvää meinaa saada. Voisko vaikuttaa sekin, että vauvat on jo aika kookkaita..

Eikös se seuranta muutu aina vaan tiiviimmäks, mitä lähemmäs LA tulee..?

muttuu jos muuttuu.. :D pitäs muuttua, mut ei tääl kyl kaikilla oo muuttunut. Mulla on neuvolat nyt viimesen pari kertaa ollu 3vko välein, sitä ennen oli kerran kuussa jos sitäkään. Tosin oon ravannu syyskuun puolesta välistä äitipolilla nyt yhteensä 6 kertaa... Ja nyt viel yks käynti varattuna (ens viikolla) ja sit viel varmaan tulee joku käynti jos ei lähe syntymään... :D

Mulla on nyt ollu jo kuukauden päivät varmaan kerran viikossa joku käynti. Pelkopoli ja neuvokäyntejä ja sit tosiaan ku verenpaine ollu koholla niin senki takia ollu kerran viikkoon kontrolli pissaa ja paineita. :)

Huiiih Kyfi ja muut akuutit synnyttäjät!!!!
Mulla kans ihanat baby showerit viikonloppuna. Kovasti lappuja täyteltiin syntymäaika- ja nimiveikkauksineen. Nyt fiilistelyä ☺
... ja maltan purkaa ä-pakkauksenkin, kun on yhdessä hypistelty. Lähtikös muista tuotteista väriä kuin niistä turkooseista puolipotkareista ja pyyhkeestä nukkaa? Voi mitkä pakkaset, kyllä saa pienenkin ihan huolella pukea jos tällaisilla säillä tarviis laitokselta kuskata...

Kyl jännittää pikkasen. Mä kyl oon pessy ne vaatteet ja ei mitään väriä lähteny. Ihanaa, mulla showerit on suunniteilla et olis 25 päivä mut kattoo jos kerkee pitää niitä ees :D

Bala: Mä meinasin, et seuranta yleensä, ei pelkät neuvolakäynnit, kun kylhän äippäpolillakin sitä vointia yms seurataan :wink siis esim, et jos on vaiks tällä viikolla neuvola ja seuraava kahen viikon päästä ja ens viikolla sit äippäpoli ja sinne seuraava kahen viikon päästä, nii sillonhan seurantaa on viikottain :wink

Huiski: Juu, siis ymmärsin kyllä! :) mut ei täällä tosiaan kaikilla oo niin tiheesti noita käyntejä. :)
oon kyl tyytyväinen, et mulla on. :DD 1-2 viikon välein on nyt joku käynti ollut (joulukuun alusta lähtien).
meen perjantaina neuvolaan ja ens viikon tiistaina äitipolille.. :D

Takaisin