Mulla oli tänään neuvola,ja nyt alkaa olee loppuaika sit kerran viikossa neuvola,eli nää neljä viimestä viikkoo. Hei mitä ajatuksia teillä on käynnistyksestä? Olin siis tänään neuvolassa, ja aloin itkemään kun kerroin et selkäkivut skolioosin takia kovat,ja vaikuttaa jaksamiseen.. Tää on siis kolmas raskaus peräkkäin,kaks ekaa päättyi kesken,joten oon ollu n. kaks vuotta raskaana,mikä myös vaikuttaa jaksamiseen. Sanoin,että haluaisin perjantaina äitipolilla jutella vakavasti käynnistämisen mahdollisuudesta,et jos 38-39 viikolla käynnistettäs.. Tiedän et se on kivuliasta ja voi kestää pitkään,mut valitsen sen silti mielummin kun näitä selkäkipuja vielä usean viikon ajan.. Toisaalta tuntuu, että luovutanko viime metreillä,enkö nyt jaksaisi loppuun asti,mutta toisaalta kivut on kovat,ja tuntuu että oon jaksanu jo ihan tarpeeks. Neuvolatäti oli sitä mieltä että käynnistys voisi olla turvallisempi vaihtoehto minulle,asun kaukana sairaalasta,sykkeet mulla välillä tosi korkeat,ja aikasemmat keskenmenot,että kun synnytys alkaisi niin olisin jo sairaalassa.. Oho,tulipas pitkä eepos :) kiitos jos jaksoit lukea :)