beneathbeautiful
Kunnioitettu kommentaattori
Täällon verenpaineet taivaissa ja päätä särkee.. neuvolaan soitin ja sanoi konsultoivansa lääkäriä ja nyt oottelen sit soittoa sieltä päin. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me saatiin just pinnasänky kasattua makuuhuoneeseen mun viereen. Halusin hyvissä ajoin totutella isoon kalusteeseen, ettei tarvi yöllä törmäillä. Meillä on ajatuksena, että vauva nukkuu alkuun siinä omassa sängyssään (tai ensin sen sisällä olevassa äitiyspakkauksessa) mun puolella sänkyä. Mutta heti vaan jos yösyötöt tasaantuu edes yhteen, niin on tarkoitus siirtää hänet omaan huoneeseen. Luulen, että meillä kaikki nukkuu paremmin, kun ei tarvi kuulostella toisen kääntyilyjä. Ei hänen eikä minun. Mutta tämä on siis ajatus, saa nähdä miten toteutusMitenkäs te muut ootte meinannu vauvan nukkumisjärjestelyjen kanssa? Nukkuuko perhepedissä, "sivuvaunussa", omassa sängyssään vanhempien makkarissa vaiko omassa huoneessa? Kiinnostais kuulla kokemuksiakin, kun itellä vasta eka tulossa :)
Siis meidän pienokainen siis edelleen sairaalassa.. Ja joo, onhan tää aikamoista, kun koittaa tasapainoilla kodin ja esikoisen luona olemisen vs sairaalan ja kuopuksen luona olemisen välillä. Ite en ole tapahtuneen kanssa sinut, enkä oman kehoni. Enkä sen, että se saakelin haava/arpi hankaloittaa elämää edelleen niin paljon, etten voi käyttää edes normaaleja housujani vieläkään, koska se kipeytyy aina jos siihen jokin hiukankaan hankaa/painaa.
No, tyttö voi suht hyvin eikä ole tehnyt nyt maanantain jälkeen toistaiseksi enää pulssin laskuja. Syömistä/imemistä hän harjoittelee. Painoa on tullut lisää, nyt 1855g (syntyessä 1050g).JOS kaikki menee hyvin nyt niin saadaan ehkä tyttö kotiin ennen tammikuun loppua.