La Helmikuu 2016

Hienoa ll!
Mulla aikaistettu la 16.2. eli Marinellah lähellä ollaan :-)

Ja myöskin kaikille oikein hyvää ja rentouttavaa joulua siltä varalta, että tänne ei huomenna kerkee.

Joo on kyllä ollu niin pitkä päivä että ens yönä nukun varmaan aivan taju pois. Ja jouluruokaa kyllä tullu jonki verran mutustettua.. ja masun sisällyskin ihan ihmeissää varmaan ollu koko päivän. Kerkesin jo aamupäivällä panikoida että onko kaikki hyvin valtakunnassaan kun ei pahemmin liikkunut. Mut tainnu olla pienellekin aika pitkä päivä.. nyt hänkin hälyn hiljennettyä heräilee ja venyttelee itteään taas masunahan läpi niin että ihan tuntuu kunnolla :D heräsin jo tosiaan 7 aikaan tekemään joulueväksiä ja aamupuuroa ja sitä menoa jatkui sinne iltapäivään asti.. ja tosiaan neuvolassa kun kehotettiin ottamaan rauhallisesti verenpaineen vuoksi.. mut otappa rennosti ku on anoppi ja muut sukulaiset tulossa jouluruualle... no nyt en kyllä evääni hetkauta pariin päivään muuta kun jääkaapille ja johonkin missä voin olla makuuasennossa. :o

Jouluja! <3
täällä laskettu 12.2, olis kiva jos syntyis myöhäsintää ystävänpäivänä mut mun puolesta saa tulla jo heti ku 28. viikkoo täynnä, alan olla jo sen verran kypsä, eli parhaimmassa tapauksessa viis viikkoa ni saa jo vauvan mut pahimmassa tapauksessa vielä yheksän viikkoa! :o

Täys maha ja raskaus on kyllä aika karsee yhistelmä :D tuntu et oksennan ku söin nii paljon eilen :dead:

Oon vähä ihmeissäni, eilen ei ollu yhtään ähky eikä edes suklaa närästäny :o ihanaa, saa kerranki tän raskauden aikana herkutella :D

Mulla oli kyllä ähky eilen ja mietin, että voi vauva parka, joutuuko se nyt puristuksiin tuolla masussa. Vessassa piti käydä yöllä 3 kertaa, vaikka yleensä riittää 1 kerta. Olisko suolainen ruoka sitten kerryttänyt nestettä elimistöön ja ne lähtivät kiertoon yöllä, kun oli makuuasennossa.

Maiku mä mietin juuri että voiko turvotus laskea niin että tulee pissana pihalle? :D mä meinaan kävin kolme kertaa yöllä pissalla ja tuli joka kerta kunnolla pissaa vaikka en juonut kuin pari hölää joka kerralla :D

Joo kyllä mä oon ymmärtänyt, että turvotus tulee juurikin noin pihalle. Muistaakseni munuaiset toimii jotenkin paremmin levossa ja sitten tietysti kun on makuullaan esim. jaloista pääsee nesteet paremmin kiertämään ylöspäin kehossa.

Takaisin