La Helmikuu 2016

Voi ei lovelife! Toivottavasti kaikki on hyvin eikä ihan vielä päättäisi pieni syntyä! ❤

Toivottavasti tosiaan ei vielä ihan tulisi syntymiä lisää. Mutta ollaanhan tässä jo niin pitkällä, että periaatteessa koska vaan se voi tapahtua ja joka tapauksessakin pian!! Huih :-)

Mies oli tänään päätynyt siihen, että toinen poika meille tulee. Itsellä ei ole nyt oloa suuntaan eikä toiseen. Siskoni odottavat kovasti tyttöä, kun ei ole vuosiin tullut tyttöjä meidän klaaniin. Nimiäkin tässä on heitetty ilmoille, kun hätäkastekaavake palautetaan ensi viikolla. Vielä ei oo löytynyt :-)

Joulu saapuu ja täällä hommat sopivasti mallillaan. Pientä puuhaa on, muttei stressiä. Eilisen taisin painaa vähän turhan pitkän päivän lepäämättä, ja sitten ei uni tullutkaa. No, nyt on kiireet ohi ja tammikuussa voi sitten vaan vauvailla ja asetella pieniä vaatteita kaappiin <3

Tämä ryhmä on ollu kyllä iso ilo, kiitos kaikille :-)

Ps. Oli varmaan hyvä näky, kun putosi hanskat kaupan paketointipisteessä roskikseen ja köykin ja kurkottelin tämän mahan kanssa ja niukin naukin yletin roskiksen pohjalle pienestä aukosta. Kassatäti oli varmaan seurannut näytöstä kun huikkasi sitten, että on roskakorin edessä ovikin :-D

Lovelife toivottavasti kaikki hyvin! Onneksi pääset ultraan ♡

Eepu puhuupas horoskooppi ja miehen uni pelottavasti aikaisesta synnytyksestä.. jospa ei kuitenkaan :)

Toivotaan Lovelife että kaikki hyvin. Meilläkin esikoinen pääs monottamaan polvellaan vauvelin peppua tai päätä kun tuli aamulla meidän viereen nukkumaan. Onneksi ei ollut ihan niin kova tälli, mutta kyllä pienesti voivottelin raukkaparkaa, joka jo nyt ottaa iskuja vastaan isosiskolta :p. Täälä jouluvalmisteluissa ei enää pienintäkään ressiä, tultiin äitin luokse valmiiseen pöytään ja nautitaan tästä hetkestä nyt täysin rinnoin. Sitten sunnuntaina on aika palata vauvanvalmistelu arkeen ja muuhun siivoamiseen ja järjestelyihin.
Oikein rauhallista ja ihanaa joulunodotusta ja joulua kaikille palstalaisille ja jos en nyt enää tämän vuoden puolella tule kurkistelemaan tänne niin toivotan hyvää alkavaa vuotta 2016, meidän vauvavuotta!

Huomenta. Edelleenkään ei näy verta eikä ole liiemmin mitään nestemäistä vuotanutksan että taidettiin taas selvitä säikähdyksellä. Maha on kyllä kipeä, mut ohan se varmaan normaalia kun sai tällin. Vauvalle sain liikelaskennassa sen 10 liikettä joten senkään takia ei tarvinnut illalla lähteä tarkistettavaksi.

Kylläpä säikäytti taas!

Mamssi, nää pikkusen joutuu koville jo mahassa eikä varmasti helpolla pääse kun ulos tulevat :D täällä vielä kaks isosiskoa odottaa "uhria" !

Aamurusko, olishan se voinut vähän aiemmin sulle huikata asiasta :D
minustakin tämä ketju ja kaikki ihanat naiset täällä on ollut vaikean syksyn piristys ♡

Eepu, olispa jännä jos sattuisi syntymään just silloin! :) tosin vielähän se vauvan olisi hyvä olla kohdussa muutama viikko sen jälkeenkin.

Oikein ihanaa ja rauhallista joulun aikaa kaikille ♡ Mä meen klo 13 sinne ultraan koko arvioon ja toivottavasti ei ole mitään sattunut istukalle eikä vauvalle. Mullahan se istukka on tuossa etuseinässä et siksikin tuollaista iskua säikähdin.

Heips, mulla tuli täyteen 34 viikkoa tänään. Enää 6 viikkoa laskettuun aikaan! Onki muilla la helmikuun ekalla viikolla? Mua vähän jänskää mahtaako pikkanen päättää tulla jo tammikuun puolella, la on 3.2 :p
Tänään lähden täysihoitoon ja joulun viettoon vanhempieni luokse<3
Rauhallista joulunaikaa kaikille <3

Mulla on la 4.2 ja huomenna tulee täällä 34 täyteen. :)

Eli enää noin 4-6 viikkoa synnytykseen, mulla kun ilmeisesti ei anneta juuri mennä yli lasketun ajan, kun on insuliinihoitoinen radi. Ja jos vauvan koko vaatii, niin käynnistetään sit aiemminkin... :)

Täällä myös ekalla viikolla, 5.2. :) perjantaina lähtee uusi viikko! :)

Mulla vasta LA 29.2, kovasti toivoisin et tulis jo helmikuun puolella kun täällä odotellaan jo niin kovasti!:) mut karkauspäivä ei olis kauheen kiva, vaikka mies vitsaileekin et tulis halvaks ku tarttis synttäreitä viettää vaan joka neljäs vuosi :shifty:

Työkaverit katto tänää mun mahaa ja sano et taitaa vauva syntyä tammi-helmikuussa. On niin maha jo laskeutunu. LA siis 17.2.15..katotaan ny miten käy.

Mulla on 7.2 LA ja ku toinen tulossa niin saattaa olla ettei ihan sinne asti oo. Mutta ei haittaa vaikka on tai menis yliki. Nautin raskaudesta

Takaisin