La Helmikuu 2016

Ihania ootte :'D mie ootan sitä hetkee kun meillä on tää tosi tilanne, ens viikolla saa remontin puolesta tulla mutta saa olla kyllä viellä yksiössään pidempäänkin. Ilman seksiä.. puuh.. eiiiii :'( :D -mamma-

Tsemppiä AvaMaria! Vihdoinkin alkaa helmikuisille tulla vauvoja! Voi ku itelläkin kohta alkais jtn tapahtuu...

Meillä mies ei ilmeisesti häiriinny vauvasta, just eilen illalla heiluteltiin peittoa! Tosin ei tunnu olevan mitään vaikutusta, ei tuu supistuksia tai mitään seksin jälkeen... :D

Mulla oli perjantaina äitipolilla käynti, sillon kuulemma kohdunsuu kiinni, mut lääkäri tunsi vauvan pään sormella? Mitä se niinku tarkottaa? Miehelle en sanonu siitä et sen pään tuntee jo sormella, kun oon sitä valmistellu siihen kun sunnuntaina tulee 37 viikkoa täyteen, niin saa kyllä tulla mun kans petipuuhiin, jospa se auttais et ei ihan laskettuun aikaa tarvii ootella, tai ainakaa yliajalle. Jos oisin kertonu niin varmasti saisin minäkin pakit :D Iteki se vinkuu jo koska syntyy, ei kuulemma jaksa katella hormoonihirviötä aina töiden jälkeen :D

Mjoo mä tein sen "virheen" että kerroin lääkärin tuntevan vauvan alhaalla sisätutkimuksessa..... ja että sormelle oon auki.. eli nyt sit voi hyvästellä seksielämän seuraavaks ikuisuudeksi :D

Meillä mies vaan nauraa, että näkeehän sen sitten, jos muksulla on syntyessään pää mustelmilla tai lommoilla. :grin Eilen kans oli vähän petipuuhia, mutta kyllä se aika jyystämistä on, kun mä olen kuin Sahara. :shifty:Tarttis vissiin hakea joku oikein kunnon liukkari jostain...

Meillä ei oo vielä asiasta puhuttu mitenkään vakavasti, kun mie hermoilen ite norsuudestanikin jatkuvasti jo muutenki. Ihana vaan kun toinen kannustaa jatkamaan vaikka mie saatan ajatella samaan aikaan että helv...n maha kun on tiellä :'D se Ceridal on ihan hyvä, toimivaksi todettu ;)

Minua ei kiinnosta koko seksi.. Tänään kyllä ajattelin et käyn saunassa ja pesen vaikka keittiön kaapit ja illalla valelen itseni ceridalilla :D mies nyt voi harrastaa koko ajan seksiä et siltä varmaan irtoaa vaikka synnärillä tarpeen vaatiessa :D

Meillä mies ei oo tuntunu välittävän siitä et oon jonku verran auki ja vauvan pää on tosi alhaalla, ku se jatkuvasti vonkaa :D kyl mieki haluaisin mut ei uskalla vielä. Helmikuussa sit peitot heilumaan ;D

Avamaria: jos sie pärjäät suppareiden kanssa hyvin ilman sen kummempia lääkkeitä tms nii ne ei varmaan vielä oo ihan niitä pahimpia.. Toki aika yksilöllistä on et miten paljon sattuu /avaa kohdunsuuta, mut kai ne sit on tarpeeks vakavasti otettavia ku rukoilet polvillas jotain lääkettä kipuihin :D tsemppiä!

Mun työkaveri just kerto ettei häl ollu mitään supistuskipuja, kaks lasta saanu eikä kummastakaan tullu mitään. Toiv itellä on samalla tavalla :)

Takaisin