Lähtisitkö tai tekisitkö…

En

Jos tulet julkiselle paikalle missä ihmisiä on jo kokoontunut oletettavasti kaatuneen miehen ympärille miettimään mitä pitäisi tehdä, menisitkö itse miehen luo tarkistamaan onko kaikki kunnossa?

Luultavasti en - olettaisin että mies saa jo apua.

Tästä tuli mieleen: jos näkisit vahvasti humalaiselta/aineissa olevalta vaikuttavan ihmisen kaatuneena, (eikä ketään muita olisi häntä jo auttamassa) menisitkö auttamaan?

Menisin auttamaan. Kerran ilmeni että yhdellä kaatuneella päihtyneellä miehellä oli ollut jo jonkin aikaa murtunut käsi (ja ei ollut hakenut siihen hoitoa, vaan juonut kipuun). Jos 112 ei ois soitettu ties mitä ois voinut käydä.

Antaisitko teinin ottaa lävistyksen?

Muokattu viimeksi:
Korvikset ok tytölle ilman sen ihmeempää. Kaikki muu olisi varmaan tilanne- ja teinikohtaista.

Kommentoisitko Facebookissa poliittisen kannanoton johonkin toisen postaukseen?

Todellakin, siis kävisin joskus 15v jälkeen katsomassa että onko ne naimisissa jonkun vanhan luokkakaverin kanssa

Muuttaessa, jos tiedät edellisen asukkaan pyyhkineen kaikki kaapit, pyyhkisitkö ne kuitenkin itse uudestaan?

Jos olisi pyyhkinyt hyvin niin voisin olla pyyhkimättä, mutta vielä ei ole sellaista asuntoa tullut vastaan, vaikka olen muuttanut yli kymmenen kertaa elämäni aikana. Itse olen aina siistinyt asunnon oikeasti muuttovalmiiksi seuraavalle.

Soittaisitko poliisille, jos näkisit jonkun epämääräisen oloisen henkilön kollaavan pyörätelineillä?

Takaisin