Lähtisitkö tai tekisitkö…

Tilanteesta riippuen kyllä.

Hoitaisitko kaverin Airbnb asuntoa vain siivousmaksut palkkionasi?

En mutta voisin kuvitella hänen ostavan minulle. On käytännöllisten lahjojen ostaja. Nauroin kun sain joululahjaksi loppuraskausajan arkiseen helpottamiseen roskapihdit joilla voi nostaa pudonneita tavaroita lattialta. 😄 🥰

Ilmoittaisitko ystäväsi The Voice of Finlandiin?

Tuo on vaikea kysymys. Saattaisin tehdä. Kerran olisi pitänyt tehdä ystävän lapsesta, mutta en uskaltanut ja kaduin sitä. Vetäydyin pois ystävyyssuhteesta. Olin nuori. Parempi tehdä se vaikka salaa kuin jättää tekemättä jos on kova huoli. Mulla on myös korkea kynnys soittaa 112 jostain syystä. Ehkä koska joskus ei otettu tosissaan hätää.

Ryhtyisitkö yrittäjäksi?

Ehkä. On meillä joku yhdistys ollut jo yhdessä, ja miehellä yrityksiä joissa olen avustanut.

Ottaisitko osaa mielenosoitukseen?

Rehellisesti sanottuna olen aika laiska kiukuttelemaan julkisesti hyvänkään asian puolesta eli todennäköisesti en. Aika huonolla tolalla pitäisi asioiden olla, että kokisin sellaisen tarpeelliseksi.

Kehuisitko tuntemattoman ulkonäköä?

Teoriassa ajattelen että kyllä, mutta monta kertaa on tehnyt mieli sanoa nuorille jotain mitä en sitten kuitenkaan sano 🤷🏼‍♀️

Jos suosikkikauppasi tekisi jonkun poliittisen kannanoton, jota et kannata, boikotoisitko sitä?

Tuskin. Vaikka jos olisi vaihtoehto niin nämä kannanotot ovat yleensä lähinnä sellaista ärsyttävää moraaliposeerausta, että ihan siitä syystä saattaisin vaihtaa kauppaa (vaikka olisin samaa mieltä itse asiasta 🙈).

Ostaisitko tissinaamion (kyllä... sellainen kasvonaamio tyylinen ja niitä on oikeasti olemassa)?

Jos se auttais kutinaan ja oikeasti hoitais kuivaa ihoa niin joo.

Ottaisitko arvomaailmasi vastaiselta taholta vastaan rahalahjan?

Kyllä miulle aina raha kelpaa. Sitä paitsi sehän olisi pois heiltä eli parempi, että heillä olisi vähemmän rahaa toteuttaa arvojeni vastaista agendaa. 💁🏼‍♀️

Istuisitko junassa jonkun viereen, vaikka olisi mahdollisuus istua yhden penkin päähän?

Olen lähtenyt. 😁 Mutta harvemmin näin käy. Raskausaikana oli kauppa vieressä ja mielitekoja riitti. 😅 Kerran melkein juoksin ostamaan pihviä, kun teki vaan niin kovasti mieli lihaa. 🙈

Kävisitkö ruokakaupassa ostamatta mitään kauppalistan ulkopuolelta?

Nykyinen työni ei sinällään ole arvojeni vastaista, mutta työnantajalle tuntuu kaikki arvolöpinä olevan pelkkää löpinää ja sekin jo rassaa välillä aika pahasti, eli en usko, että minusta olisi arvojeni vastaiseen työhön. En pidä siitä, että omista arvoista poiketaan (yksilönä tai yhtiönä) heti, kun on vaikeaa. Minusta ne ovat niitä, joiden pitäisi olla se ohjenuora niissä vaikeissa tilanteissa.

Ottaisitko ankeriaan lemmikiksi?

Takaisin