Emp Kommentoinnin ninja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 10:52 #2,121 Haha, en kyllä Menisitkö töihin eläinten vanhainkotiin?
Pilkki24 Foorumin legenda Lauantaina klo: 11:03 #2,122 Jos siitä saisi hyvin rahaa. En tiennyt sellaisia olevan olemassakaan. Tykkään eläimistä, mutta niiden hoitamisesta saa aika huonoa palkkaa. Pitäisitkö jouluverhoja vielä maaliskuussa (tässä miettinyt, koska jaksaisi vaihtaa verhot )?
Jos siitä saisi hyvin rahaa. En tiennyt sellaisia olevan olemassakaan. Tykkään eläimistä, mutta niiden hoitamisesta saa aika huonoa palkkaa. Pitäisitkö jouluverhoja vielä maaliskuussa (tässä miettinyt, koska jaksaisi vaihtaa verhot )?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Lauantaina klo: 12:20 #2,123 Riippuu onko ne yksiväriset tummanvihreät, eikä punaiset joissa tonttulakin kuvia. Ja sopiiko muuhun sisustukseen. Alkaisitko harrastuksena opiskella kieltä jota et oletettavasti varsinaisesti tule tarvitsemaan, ihan siis vain mielenkiinnosta?
Riippuu onko ne yksiväriset tummanvihreät, eikä punaiset joissa tonttulakin kuvia. Ja sopiiko muuhun sisustukseen. Alkaisitko harrastuksena opiskella kieltä jota et oletettavasti varsinaisesti tule tarvitsemaan, ihan siis vain mielenkiinnosta?
Metsätähti5 Keskustelun kolmiottelija Toukokuiset 2025 Lauantaina klo: 15:02 #2,124 Olen harkinnut sitä, kun kielistä olen aina pitänyt. Jospa jonain päivänä on aikaa sille. Lähtisitkö pilkille?
Olen harkinnut sitä, kun kielistä olen aina pitänyt. Jospa jonain päivänä on aikaa sille. Lähtisitkö pilkille?
Emp Kommentoinnin ninja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 15:12 #2,125 Jos ois pilkkihaalari ja hyvät eväät eikä tuulis liikaa. Alkaisitko somesisällöntuottajaksi/ influensseriksi/ tubettajaksi?
Jos ois pilkkihaalari ja hyvät eväät eikä tuulis liikaa. Alkaisitko somesisällöntuottajaksi/ influensseriksi/ tubettajaksi?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Lauantaina klo: 16:04 #2,126 En. Joskus ajattelen että se näyttää ihan hauskalta, mutta en sovi kameran eteen, olen tosi luonnoton. Lähtisitkö järjestyksenvalvojakoulutukseen jos kaveri pyytäisi mukaan?
En. Joskus ajattelen että se näyttää ihan hauskalta, mutta en sovi kameran eteen, olen tosi luonnoton. Lähtisitkö järjestyksenvalvojakoulutukseen jos kaveri pyytäisi mukaan?
Emp Kommentoinnin ninja Helmikuiset 2026 Lauantaina klo: 18:41 #2,127 En varmaan, ei oo mun juttu. Asuisitko kesän asuntovaunussa?
Pilkki24 Foorumin legenda Lauantaina klo: 20:14 #2,128 Olen asunutkin. Myös talvella pitkiä pätkiä. Siivoaisitko kirppispöydän joka päivä?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Lauantaina klo: 20:28 #2,129 Jos olisi matkan varrella tai muuten lähellä. Möisitkö kirppiksellä/netissä jos odotettu voitto on 50€-100€, mutta vaiva olisi suuri?
Jos olisi matkan varrella tai muuten lähellä. Möisitkö kirppiksellä/netissä jos odotettu voitto on 50€-100€, mutta vaiva olisi suuri?
Pilkki24 Foorumin legenda Sunnuntaina klo: 00:38 #2,130 Ihan riippuen siitä olisiko aikaa. Sillä 100e käy kuitenkin kerran kunnolla kaupassa. Rakentaisitko lapsellesi ison ja jäädytetyn lumiliukumäen pihallesi?
Ihan riippuen siitä olisiko aikaa. Sillä 100e käy kuitenkin kerran kunnolla kaupassa. Rakentaisitko lapsellesi ison ja jäädytetyn lumiliukumäen pihallesi?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Sunnuntaina klo: 08:22 #2,131 Ehkä sellaisesta eskari-ikäisestä alkaen jaksaisin nähdä vaivaa. Hankkisitko lapsellesi leikkimökin?
Pilkki24 Foorumin legenda Sunnuntaina klo: 09:53 #2,132 Rakentaisin varmaan itse, jos meillä olisi tilaa. Ostaisitko itsellesi 300€ maksavan yleiskoneen?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Sunnuntaina klo: 23:49 #2,133 Jos puhutaan siitä keittiökoneesta niin en. Meillä oli 4v varaston hyllyllä yleiskone ja käytin sitä kerran. Muuttaisitko Ruotsiin hyvän työn perässä?
Jos puhutaan siitä keittiökoneesta niin en. Meillä oli 4v varaston hyllyllä yleiskone ja käytin sitä kerran. Muuttaisitko Ruotsiin hyvän työn perässä?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 02:52 #2,134 Saattaisin muuttaakin. Asuisitko erillään perheestäsi, jotta voisit käydä töissä toisessa maassa?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Tiistaina klo: 08:19 #2,135 Erillään miehestä tässä kyllä jo harkitsin, tai toisinsanoen palaisin lapsen kanssa meidän omistamaan kotiin. Mutta en itse jättäisi miestä ja lasta Suomeen kotiin ja lähtisi yksin toiseen maahan töihin. Tekisikö ristikoita ajankuluksi?
Erillään miehestä tässä kyllä jo harkitsin, tai toisinsanoen palaisin lapsen kanssa meidän omistamaan kotiin. Mutta en itse jättäisi miestä ja lasta Suomeen kotiin ja lähtisi yksin toiseen maahan töihin. Tekisikö ristikoita ajankuluksi?
Metsätähti5 Keskustelun kolmiottelija Toukokuiset 2025 Tiistaina klo: 11:12 #2,136 Teen. Nytkin ostin kaksi uutta ristikkolehteä odottamaan sopivaa aikaa. Rakentaisitko oman talon alusta asti itse, jos osaamista siihen löytyy?
Teen. Nytkin ostin kaksi uutta ristikkolehteä odottamaan sopivaa aikaa. Rakentaisitko oman talon alusta asti itse, jos osaamista siihen löytyy?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 11:46 #2,137 Olen kyllä vähän haaveillut siitä, mutta meillä ei kyllä mitenkään riittäisi varat ja jaksaminen sellaiseen projektiin. Tilaisitko kaiken kosmetiikan ulkomailta, jos maksaisit niistä vain 50% Suomen hinnoista?
Olen kyllä vähän haaveillut siitä, mutta meillä ei kyllä mitenkään riittäisi varat ja jaksaminen sellaiseen projektiin. Tilaisitko kaiken kosmetiikan ulkomailta, jos maksaisit niistä vain 50% Suomen hinnoista?
Selah Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2024 Syyskuiset 2026 Tiistaina klo: 17:49 #2,138 Kyllä varmaan Tekisitkö nykyisillä taidoillasi lapselle leikkimökin (tai vastaavan) alusta asti itse?
Kyllä varmaan Tekisitkö nykyisillä taidoillasi lapselle leikkimökin (tai vastaavan) alusta asti itse?
Pilkki24 Foorumin legenda Tiistaina klo: 19:32 #2,139 Voisin tehdä. Nuolisitko 100eurosta rappukäytävän portaita? (Mistä lie ketjusta sain innoituksen )
Emp Kommentoinnin ninja Helmikuiset 2026 Tiistaina klo: 20:55 #2,140 Eeen vielä sadasta eurosta. Tonnista voisin. Söisitkö ravintolassa ilmaisen maksapihvin?