Lähtisitkö tai tekisitkö…

Jos siitä saisi hyvin rahaa. 😅 En tiennyt sellaisia olevan olemassakaan. 😳 Tykkään eläimistä, mutta niiden hoitamisesta saa aika huonoa palkkaa.

Pitäisitkö jouluverhoja vielä maaliskuussa (tässä miettinyt, koska jaksaisi vaihtaa verhot 😆)?

Riippuu onko ne yksiväriset tummanvihreät, eikä punaiset joissa tonttulakin kuvia. Ja sopiiko muuhun sisustukseen.

Alkaisitko harrastuksena opiskella kieltä jota et oletettavasti varsinaisesti tule tarvitsemaan, ihan siis vain mielenkiinnosta?

En. Joskus ajattelen että se näyttää ihan hauskalta, mutta en sovi kameran eteen, olen tosi luonnoton.

Lähtisitkö järjestyksenvalvojakoulutukseen jos kaveri pyytäisi mukaan?

Jos olisi matkan varrella tai muuten lähellä.

Möisitkö kirppiksellä/netissä jos odotettu voitto on 50€-100€, mutta vaiva olisi suuri?

Jos puhutaan siitä keittiökoneesta niin en. Meillä oli 4v varaston hyllyllä yleiskone ja käytin sitä kerran.

Muuttaisitko Ruotsiin hyvän työn perässä?

Erillään miehestä tässä kyllä jo harkitsin, tai toisinsanoen palaisin lapsen kanssa meidän omistamaan kotiin. Mutta en itse jättäisi miestä ja lasta Suomeen kotiin ja lähtisi yksin toiseen maahan töihin.

Tekisikö ristikoita ajankuluksi?

Olen kyllä vähän haaveillut siitä, mutta meillä ei kyllä mitenkään riittäisi varat ja jaksaminen sellaiseen projektiin. 😅

Tilaisitko kaiken kosmetiikan ulkomailta, jos maksaisit niistä vain 50% Suomen hinnoista?

Takaisin