Lähtisitkö tai tekisitkö…

No jos olisi kyseessä joku itselle todella tärkeä asia, niin voisin ruuhkavuosien jälkeen mennä. En nyt.

Venyttelisitkö joka ilta kahden kuukauden ajan?

Oishan se hyvä. Mutta todellisuudessa ei varmaan tulisi tehtyä 🙈 ehkä aamuun saisin helpommin rutiiniksi.

Muuttuisitko varpuseksi yhden päivän ajaksi?

Voisihan sitä olla kiva ottaa lintuperspektiiviä. Ainakin jos olisi takeita, että selviän päivästä hengissä.

Lähtisitkö interreilaamaan maailman ympäri?

Johan sitä on lasten perään saanut huutaa, kun kuopus on yrittänyt lähteä omille teilleen. 😅 Eli saattaisin kiljua.

Tekisitkö itse itsellesi lävistyksen?

Siihen on jo joutunut nykyisessä pihapiirissä tottua, eli kyllä. Onneksi nykyisissä loukuissa ei tarvitse siihen hiirenraatoon koskea.

Ajaisitko kärry auton perässä Helsingin ydinkeskustassa?

En ajaisi kärry perässä missään. Muuten olen tottunut ajamaan suurkaupungeissa, myös vasemmalla puolella, joten Helsingin keskusta ei varsinaisesti tuo lisäjännitystä.

Ajaisitko rekkakortin jos saisit sen ilmaiseksi?

En. Mies saattaisi maalata. Hänen lapsuudenhuoneessaan (lasten mummolassa) on yhä sen väriset seinät ja hän kovasti pitää siitä väristä. 🤦🏼‍♀️ onneksi maalaaminen on meillä minun vastuulla. 😅

Menisitkö ”kilauta kaverille” -kaveriksi Haluatko miljonääriksi -ohjelmaan?

Yleensä vastaan en kaikkiin tällaisiin, mutta tuo olisi jo sellainen luottamuksen osoitus miun tietämystä kohtaan, että pakkohan se olisi lähteä. 🤭

Lähtisitkö kilpailijaksi samaan ohjelmaan?

Takaisin