Lähtisitkö tai tekisitkö…

Tekisin. Edelliseen maahan muuttaessa ostettiin puutavaraa ja tehtiin itse ruokapöytä, penkki ja kirjahylly. Ihan hauska kokeilu. Siihen verrattuna sohvapöytä kuulostaa yksinkertaiselta.

Pystyisitkö muuttamaan vielä tämän kuun aikana toiseen maahan, jos nopea aloitus on ehto unelmatyölle?

Kuulostaa kylmältä, mutta kai minä taas olisin seikkailuhenkisenä lähdössä, jos muuten onnistuisi omien töiden yms puolesta. 😅 Vuosi on lyhyt aika.

Ostaisitko kaveriltasi auton?

Ihan sen takia ei kannattaisi romuja alkaa pakkaamaan, mutta jos mie saisin niin voisi jo miettiäkin. 😅 Olen yrittänyt viime aikoina kyllä houkutella miestä muuttamaan toiselle puolen maapalloa, mutta ei tuo ihan vielä ole taipunut. 😂

Laulaisitko Juice Leskisen Sika laulun työpaikkasi joulujuhlissa?

No jos pyydettäisiin niin mikä ettei. Vaikka Jouluvirsi on kyllä oma suosikkini 😛

Muuttaisitko nykyisen kotikaupunkisi huonomaineisimpaan lähiöön, jos sieltä tarjoutuisi mukava, kohtuuhintainen asunto?

Asun jo. Toki en siellä levottomalla puolella, mutta sekin vaikuttaa aika lintukodolta edelliseen asuinpaikkaan verrattuna. 💁🏼‍♀️

Suostuisitko vahtimaan kolmea villiä poikaa, että puolituttu työkaverisi pääsisi juhlimaan?

Ehkä soisin työkaverille vähän lepoa jos hänellä on kolme villiä poikaa.

Pyytäisitkö puolitutulta työkaverilta apua ylläolevassa tilanteessa?

Mun röyhtäykset on äänettömiä paitsi oksentamisen yhteydessä (forreal en osaa röyhtäistä niin että kuuluis ääntä) joten kaipa se olis pakko, mut toivottavasti sellaista tilannetta ei tuu koskaan eteen 🤣

Esiintyisitkö joulupukkina lapsesi koululuokan pikkujouluissa?

Alpakan voisin ottaa 😃

Poistaisitko perhe- ja kaverikuvia jos olisit niissä eksäsi kanssa yhdessä ja häntä ei olisi mahdollista esim rajata reunasta pois?

No en! Tiedän miten likaisia niiden lattiat ovat...

Söisitkö ruuaksi kasvatettua kotimaista käärmettä tai rottaa mikäli se olisi laillista?

No ehkä jossain tasokkaassa ravintolassa valmistettuna. Kotona en todellakaan 😅

Jättäen huomiotta nykyisen maailmanpoliittisen tilanteen matkustaisitko Siperian radan päästä päähän?

Kyllä. Se on mun yksi bucket list item.

Lähtisitkö Eilatiin rantalomalle nykyisen maailmantilanteen huomioiden, jos saisit matkan ilmaiseksi?

En, ja tuskin edes nykyistä maailmantilannetta huomioimatta. En oo yhtään rantalomaihminen. 😅

Muuttaisitko vuodeksi Mongoliaan viettämään paimentolaiselämää?

Kiinnostaisi kokemuksena, mutta muuttoja on takana jo kymmeniä niin en ehkä ottaisi lisää muutoksia jos saan itse asiaan vaikuttaa.

Lähtisitkö mukaan voittoa tavoittelemattoman yhdistyksen hallitukseen?

Takaisin