Lähtisitkö tai tekisitkö…

Todennäkäisesti ainakin maistaisin. Olisin kuitenkin ehkä mieluummin tietämättä mitä syön. 🤭

Kehittäisitkö liikkeessä paperisiksi alastonkuviasi?

En, ellen tietäisi, että hän toivoisi sellaista apua hankalassa elämäntilanteessa.

Kertoisitko salaisuuden eteenpäin, jos olettaisit siitä olevan apua?

Ehkä, riippuu monesta asiasta, mutta en välttämättä olisi ehdoton, ellei ole sanottu ettei saa kertoa, ja silloinkin voisin kertoa jos vaikka lasu-ilmoitusainesta.

Tekisitkö nimettömän lasu-ilmoituksen läheisestäsi, joka ei näe mitään vikaa lasta vahingoittavasta käytöksestään?

Riippuu käytöksen vakavuudesta. Eli voisin tehdä, jos kyse vaikka lapsen ruumiillisesta kurittamisesta, vanhemman päihdeongelmasta tai siitä että lapsi ei saa ruokaa tms.

Yrittäisitkö edetä työpaikallasi huijaamalla?

En

Sinulla on tulossa viikon työmatka Miamiin, sisältäen vapaan viikonlopun. Menisikö yksin vai ottaisitko perhettä mukaan? (Työnantaja maksaa sinun lennot ja hotellihuoneen, johon mahtuu muitakin)

Ottaisin perheen mukaan

Pyytäisitkö naapurisi teille lastenvahdiksi, jos sinulla olisi tärkeä tapaaminen etkä saisi ketään tuttua lastenhoitajaa järjestettyä?

Jos ei olisi muuta ja oikeasti tärkeä meno niin kysyisin, olisi eläkeläiset varmaan ihan iloisia, vaikka en ihan helpolla vaivaisi.

Osallistuisitko puukäsityökurssille?

Mulla ei ole tosta ohjelmasta mitään muuta mielikuvaa kuin se joku tympeä naishenkilö joka sitä juonsi joskus vuosituhannen alussa, joten varmaankaan en 😂

Muuttaisitko Yhdysvaltoihin maailman nykytilanteessa?

En usko, että itse haluaisin ostaa, mutta mies saattaisi taivutella ja löytäisin itseni allekirjoittamasta kauppakirjoja jostain pikkutilasta metsän keskellä. 😅

Kytkisitkö itse lieden?

En todellakaan. Isäni kiskoi nykyisessä kodissani lieden pois paikoiltaan kun sen ympärillä/alla piti jotain tehdä asunnon pintaremontin yhteydessä ja hirvitti katsella, vaikkei hän edes koskenut mihinkään piuhoihin. 😅

Lähtisitkö ”turistimatkalle” avaruuteen, jos mahdollisuus tarjoutuisi?

Takaisin