Lähtisitkö tai tekisitkö…

Tehtäisiin yhdessä eli en. Juuri askarreltiin joulukortteja valmiiksi yhdessä. Kolmevuotiaan kanssa pitää alottaa hyvissä ajoin, että saa tarpeeksi tehtyä. 😅

Antaisitko lapsille tällä kelillä vesi-ilmapalloja mukaan ulos?

En! Keksittiin just ja just yksi nimi meidän lapselle 😂

Sinulle tarjottaisiin esimiehesi paikkaa, nykyisellä palkallasi. Vaihtaisitko työnkuvaa?

Kyllä, miksikäs ei 🤔

Jos puolisosi olisi pettänyt sinua kevyesti, lähtisitkö "kostoksi" viettämään iltaa antavalla asulla ja kerjäämään itsellesi huomiota?

Voisin hyvinkin. Syön meetvurstia ehkä kerran vuodessa retkellä.

Lähtisitkö valvomaan paikallista nuortentilaa kerran kuukaudessa, jos nuortentilan aukiolo tuona aikana olisi siitä kiinni?

Juu, nyt tulikin huhtikuiselle ostettua. Kunhan on tietoinen käyttöiästä, kolarihistoriasta ja yleisesti istuimen merkki (=turvallisuus), niin mielestäni täysin ok ja hyväkin suosia käytettyä 😊 turvaistuimissa hankalampi kun monesti käyttöikä täyttyy jo yhdellä lapsella.

Tekisitkö itse oman ruumisarkkusi?

Voisin tehdä ja olen tehnytkin, jos hyllyt lasketaan. 🤭 En ole kummoinen kädentaitaja, mutta omatekemä ruokapöytä olisi kiva tehdä jonkun opastamana.

Kulkisitko kotona ilman sukkia, jos sinulla olisi syylä jalkapohjassa?

Se syylä ei kyllä vaikuttaisi mitenkään tähän päätökseen, mutta aika harvoin olen kotona ilman sukkia.

Lähtisitkö mukaan paikallispolitiikkaan?

En

Olet kiinalaisen perheen vieraana, söisitkö kaikkea lautasella olevaa vaikkei et tiedä mitä se on?

Takaisin