Lähtisitkö tai tekisitkö…

Ehkä sitten, kun lapsi jo pärjää itsekseen minä sekoan ja päätän irroittautua oravanpyörästä. Eroan miehestäni, rakastun johonkin hippiin ja lähden elämään uutta nuoruutta pakettiautossa, kunnes tajuan ettei se ole polvivaivaisen viisikymppisen asumismuoto ja routa ajaa porsaan takaisin kotiin eli johonkin vähän kiinteämpään asumismuotoon. Eli todennäköisesti en ostaisi. 😅

Ostaisitko luksusasuntoauton, jos saisit sen halvalla?

No se riippuu siitä, mitä se halpana vielä maksaisi. Jos ovh 500000€:n auto maksaisi 100000€, niin en ostaisi. Mutta jos sen saisi 20000€:lla ja sattuisi olemaan raha-/lainatilanne sopiva, niin voisin ostaa. Jos en muuhun tarkoitukseen, niin myytäväksi kalliimmalla. 😄

Ostaisitko espanjalaista kurkkua?

Ostaisin. Ei ehkä lähiruokaa, mutta suomalainen vastine maistuu etenkin talvisin ihan hirveälle!

Ostaisitko muita kuin suomalaisia tomaatteja?

Lähtökohtaisesti en. Joskus voin hairahtua, jos ei kotimaista ole ja täytyy jostain pakottavasta syystä hommata tomaatteja.

Laittaisitko lapsen syntymäpäiväkakkuun väriainetta?

En! Viimeksi, kun jouduttiin nukkumaan samassa sängyssä niin heräilin sen ihmislämpöpatterin läheisyyteen jatkuvasti ja yö meni yrittäessä päästä jatkuvasti karkuun. 😅

Keittäisitkö kaurapuuron marjamehuun?

En tarkoituksella. Jos lapsi isompana päättäisi ottaa toisen nimen kutsumanimeksi se on hänen päätöksensä.

Muuttaisitko Yhdysvaltoihin?

Jos ei olisi rahasta kiinni, niin rantalomalle lähtisin. Kummoisia kiertelyaktiviteetteja tuskin suunnittelisin.

Voisitko elää ilman minkäänlaista raskaudenehkäisyä ja laskelmointia, niin että lapsia saisi tulla loppuelämääsi asti niin monta kuin on tullakseen?

Antaisin, jos se ei olisi itselleni merkityksellinen esine. Monta tavaraa on meiltä hajonnut leikin lomassa, ja itse olen ollut helpottunut kun tavarakuorma vähenee kuin itsestään 🤣 oon siis vähän huono luopumaan erityisesti lahjaesineistä, niin mikäs sen parempaa kuin "hupsis!" 🤣

Opettaisitko lapsesi uimaan "vanhalla tavalla" eli heittämällä järveen?

Takaisin