Lähtisitkö tai tekisitkö…

En. Mä en tosin muista saaneeni koskaan epämieluista lahjaa edes!

Voisitko mennä ilman meikkiä juhliin?

Sekä että. On ollut tilanteita joissa molemmat ovat olleet väärässä. 😆

Aloittaisitko jonkun rajoittavan ruokavalion (esim. vegaanisen tai ketodieetin) ilman terveydellistä syytä?

Kyllä, mutta joku yllytin siinä pitää olla, vaikkei terveydellinen.

Lähtisitkö aamuyöstä(vaikka klo 4) lenkille, jos heräät pirteänä ja tekee mieli mennä ulos?

Todennäköisemmin olen tuohon aikaan vasta menossa nukkumaan tai nukkunut vain pari tuntia, jos olisin herännyt eli en kyllä lähtisi. 😅

Antaisitko 10-vuotiaan katsoa Manaajan?

Laitoin just yhteen takasin mistä meidän talo- ja koiravahti oli ottanut ne pois kun possu röhkii myös keskellä yötä ominpäin 😂 Eli en ainakaan vielä ota niitä pois.

Lähtisitkö pitkälle ja hitaalle lautta-ajelulle jokea pitkin?

En. Liikaa mahdollisuuksia kaikenlaisiin tapaturmiin. Meillä metsän keskellä entisen maatilan pihapiiri. Aidattu pieni piha, josta suora näköyhteys sisälle, voisi olla eri asia. Ei meidän lapset kyllä varmaan sielläkään olisi yksin viihtyneet kovin kauaa.

Paistaisitko itsellesi 2 raakapakaste-riisipiirakkaa, jos tekisi mieli? Eli uuni lämmitettäisiin vain niitä varten.

En jos en leikkipuistoa kauemmaksi lähde, muuten kyllä varmaan.

Lähtisitkö Masterchefiin jos kaverit haastaisi siihen?

En. Se ei todellakaan olisi minun paikkani. Siellä ei taida pärjätä pelkällä maailman parhaalla munakokkelilla?

Jos olisit raitiovaununkuljettaja niin ottaisitko myöhässä juoksevat ihmiset kyytiin?

Takaisin