Lähenevä synnytys

Huomen tätä sit viedään... kääks

joulusiivous ja koristelut ym jäi aivan vaiheeseen. ei vaan
enää tänään jaksanut tarpeeksi. pitäisi varmaan koittaa mennä suht ajois koisimaan, jos nyt sattuis vaikka nukkumaankin hetken.
pikkasen harmittaa, kun tiedän etten voi siivota enää kun palaan, ei kyykistelyt ja muut hommat taida toimia ja voi olla että ei jaksa kuvitellakaan mitään sellaista. höh- no ei voi mitään.

Ihanaa Joulua kaikille ketjulaisille, tää palaa sit päivänä x takas juttuihin :)
 
Kyllä varmaan jänskättää KM70, kun tietää mitä on edessä huomenna :) Toivottavasti saat nukuttua jonkun verran!! :) 
Onhan se joulu silti, vaikkei joka paikka ihan kiiltäis puhtauttaan!! Hyvät joulut sinnekkin ja tsemppiä huomiselle!
Meemin oireet kuullostaa oikein hyvältä synnytyksen alkamista ajatellen!!
 
Kiitos SannaH!

Totta puhut, joulu tulee muutenkin kuin paniikinomaisella jynssäyksellä ja paikkojen kiiltämisellä..

 
Siihen mä olen vedonnut joka vuosi kun en oo jaksanut siivota :D Ei vaan..eipä oo yksikään joulu mennyt pilalle vaikka ei oo komerot siistinä. Tänä vuonna nyt ei yksinkertaisesti jaksa siivota paljoo kun rupee selkä huutaan hoosiannaa ja mieskin loukkas jalkansa pahasti muutama päivä sitten (englantilainen ja kaatui lumella) ja ei kykene paljoa hänkään tekemään. Noh me ollaan jouluna varmaan synnärillä, että samapa tuo sitten :D Onpas muuten kamalii nää uudet hymiöt täällä
 
Ääh, ei täällä vieläkään ole mitään tapahtunut. :/ Mä jo niin elättelin toiveita. Just tulin neuvolasta ja siellä kyllä noteerattiin tilanteen muutos. Vatsan profiili on selkeästi muuttunut, vauva on niin lähtökuopissa kun vaan voi. Painoarvio lähentelee neljää kiloa, joten kyllä sopisi jo jakaantua.
 
Meemi: Täälläkin on tyyppi ollut valmiina lähtökuopissa jo reilut 2 viikkoo, kätilö sanoi neuvolassa, että BING tämä pulla on paistunut ja valmiina tulemaan koska vaan! Tämä siis viikolla 39.
Itse en oo painoarvioo vauvasta saanut viikon 34 jälkeen ja mietityttää, että kuinka iso tyyppi sieltä on tulossa, mut 4 kiloo kuullostaa aika hurjalta! Toivottavasti pääset sinäkin tositoimiin pian!!
 
Takaisin
Top