Lääkkeellisen tyhjennyksen kokemuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain polille tyhjennysajan vasta huomiselle.. toivon, että silloin hoituu loppuun asti keinolla tai toisella.
Toivon puolestasi kyllä, että hoitavat homman sitten kunnolla, ettei tarvitse yhtään kärvistellä enempää ❤️

Eilen itselläni oli hieman parempi päivä. Nyt huonojen yöunien jälkeen itku on herkässä ja alavatsalla paine ja kipu ei helpota asiaa. Melkoisia hyytymiä edelleen, mutta onneksi tulevat pois.

Polilla kokeiltiin cytoja ensin 4 ja myöhemmin 2. Eivät saaneet vuotoa aikaan. Jatketaan siis seurantalinjalla kotona. Kuulemma joskus km voi olla näin niukkavuotoinen, mutta että sitten seuraavat kuukautiset toisivat sen vanhan limakalvon mennessään (?). Kuitenkin raskauspussi on tullut ulos.. tarvittaessa paikallinen imukaavinta tulee kyseeseen noin 5 viikon päästä, mikäli luonto ei ole hoitanut sitä ennen.
Jäi nyt vähän kurja fiilis tästä. Miksei kroppa toimi cytotekeillä vaan pitää kiinni raskauden rippeistä.

Polilla kokeiltiin cytoja ensin 4 ja myöhemmin 2. Eivät saaneet vuotoa aikaan. Jatketaan siis seurantalinjalla kotona. Kuulemma joskus km voi olla näin niukkavuotoinen, mutta että sitten seuraavat kuukautiset toisivat sen vanhan limakalvon mennessään (?). Kuitenkin raskauspussi on tullut ulos.. tarvittaessa paikallinen imukaavinta tulee kyseeseen noin 5 viikon päästä, mikäli luonto ei ole hoitanut sitä ennen.
Jäi nyt vähän kurja fiilis tästä. Miksei kroppa toimi cytotekeillä vaan pitää kiinni raskauden rippeistä.
Mulla ei samana päivänä ne cytot tehnyt mitään. Päivä pari, niin tuntuu että sitten alko enemmän supistaa ja tekemään paineen tunnetta ja tulikin sitten enempi vuotoa ja hyytymiä. Toivottavasti sullakin sitten jotain tapahtuu jos on tapahtuakseen eikä joutuisi mihinkään toimenpiteeseen viikkojen päästä.

Mull kesti vuoto 2 viikkoa ja sitten oltiin yhdynnässä ilman ehkäisyä. Sen jälkeen tuli vielä kahtena päivänä vähän vuotoa ja nyt on jotain kipuja taas tullut 😥 toivottavasti ei mitään tulehdusta olis tullut, koska ei mulla mitään kipuja ollut ekojen tyhjennyspäivien jälkeen

Mull kesti vuoto 2 viikkoa ja sitten oltiin yhdynnässä ilman ehkäisyä. Sen jälkeen tuli vielä kahtena päivänä vähän vuotoa ja nyt on jotain kipuja taas tullut 😥 toivottavasti ei mitään tulehdusta olis tullut, koska ei mulla mitään kipuja ollut ekojen tyhjennyspäivien jälkeen
No tätä mietin, että koskakohan sitä uskaltaa lähentyä miestä, pelkään vähän myös jos kuitenkin on vielä tulehdusriski. Olettetteko aikeissa tehdä vielä raskaustestiä, jotta näkee onko hormonit laskenut kokonaan? Jos vuoto tosiaan nyt jo loppui, niin koskakohan se kannattaisi varmistaa?

No tätä mietin, että koskakohan sitä uskaltaa lähentyä miestä, pelkään vähän myös jos kuitenkin on vielä tulehdusriski. Olettetteko aikeissa tehdä vielä raskaustestiä, jotta näkee onko hormonit laskenut kokonaan? Jos vuoto tosiaan nyt jo loppui, niin koskakohan se kannattaisi varmistaa?
Mulla raskaustesti oli vielä todella räikeästi positiivisen, tein sen jälkeen kun oltiin oltu jo petipuuhissa. Mut mun mielestä ohjeena oli että runsaan vuodon aikana pitäis välttää yhdyntää. Mulla ohjeissa et vasta 12.12 olis virallisesti testipäivä ja jos silloin vielä posi niin soittoa polille, eli onhan tämä vielä ihan liian aikaista testailla.

Mulla tosiaan tänään voimistuvaa kipua kohdussa, vähän taas vuotoa tullut. Eipä tässä auta kuin odotella että tuleeko kuumetta niin olis ainakin selkeämpi kohtutulehdus...

Onko muilla ollut verenpaineiden kanssa ongelmia tyhjennyksen jälkeen?
Tänään oli ensimmäinen työpäivä kaiken jälkeen ja joka ikinen vähänkään nopeampi liike aiheutti pyörrytystä ja huonoa oloa. Hajuherkkyyttäkin siihen vielä päälle vähän ja avot.
Nyt tuossa muutama hetki sitten mittailin verenpaineet. Ei ne koskaan ole liian koholla olleet, mutta nyt oli luokkaa 109/68.

Tänään oli ensimmäinen työpäivä kaiken jälkeen ja joka ikinen vähänkään nopeampi liike aiheutti pyörrytystä ja huonoa oloa. Hajuherkkyyttäkin siihen vielä päälle vähän ja avot.
Nyt tuossa muutama hetki sitten mittailin verenpaineet. Ei ne koskaan ole liian koholla olleet, mutta nyt oli luokkaa 109/68.
En oo mittaillut mut samanlaista heikotusta/pyöräytystä itselläkin, ekassa neuvolassa oli paineet tosi alhaalla ja silloin saattoi olla jo alkio kuollut.

Tulinpa tänne minäkin.

Nt-ultrassa (12+5) ei löytynyt keskiviikkona sykettä, vastasi viikkoja 8+4. Perjantain ja lauantain olin osastolla ja sain cytoja, mutta passittivat eilen illalla kotiin kun mitään ei kunnolla tullut ulos. Vuotoa kyllä, mutta melko niukkaa eikä juuri mitään kiinteää - myös vuoto hiipui eilen illalla melko pieneksi, joskin nyt taas on vuotanut mutta ihan kuin olisi normaalit menkat - menkkakipumaisia tunteita myös alavatsalla.

Aamulla menen takaisin ja odotettavissa on ilmeisesti nyt sitten kaavinta, ahdistaa ja pelottaa.

Ensimmäinen raskaus oli tosiaan kyseessä.

Tulinpa tänne minäkin.

Nt-ultrassa (12+5) ei löytynyt keskiviikkona sykettä, vastasi viikkoja 8+4. Perjantain ja lauantain olin osastolla ja sain cytoja, mutta passittivat eilen illalla kotiin kun mitään ei kunnolla tullut ulos. Vuotoa kyllä, mutta melko niukkaa eikä juuri mitään kiinteää - myös vuoto hiipui eilen illalla melko pieneksi, joskin nyt taas on vuotanut mutta ihan kuin olisi normaalit menkat - menkkakipumaisia tunteita myös alavatsalla.

Aamulla menen takaisin ja odotettavissa on ilmeisesti nyt sitten kaavinta, ahdistaa ja pelottaa.

Pahoittelut, niin surullista 💔😭 Jaksamista huomiseen, toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️

Itse en ole mitannut eikä oikeastaan ole ollut mitään huimausta tai sellaista.

Pahoittelut, niin surullista 💔😭 Jaksamista huomiseen, toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️
Kiitos 😭❤️ tuntuu aika hankalta, ettei saanut asioita saatettua loppuun saakka osastojaksolla kuten kuvittelin, tästä mahdollisuudesta ei edes varoitettu. Oli rankkaa tulla eilen kotiin ja joutua sitten huomenna palaamaan takaisin. Myös kaavinta pelottaa toimenpiteenä.

Tulinpa tänne minäkin.

Olen pahoillani, paljon voimia tulevaan 💓🙏

Mulla tuli vihdoin siteeseen asti vuotoa. Väriltä hiekan ruskeaa, ei onneks haissut.
Tein uteliaisuuttani tänään raskaustestin: testiviiva on kontrolliviivaa haaleampi!
No ainakin kropasta lähtee raskaushormoni haihtumaan.

Takaisin