Lääkkeellisen tyhjennyksen kokemuksia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Terveisiä klinikalta. Arvatenkin tämä kkm halutaan hoitaa ensisijassa lääkkein. Klo 9 sain ensimmäiset cytot kielen alle, koska edellisenä päivänä oli jo alkanut kevyt vuoto. Klo 9-10 tärisin kuin horkassa lämpöpeiton alla oksitosiinin tehdessä taikojaan. Tunnin kuluttua homma rauhoittui, ja uusi kierros cytoja tuotiin klo 12. Homma on lopahtanut aika pitkälti sen jälkeen. Jonkun verran on isojakin hyytymiä tullut ja muutama kunnon vuotelu, mutta vielä odotellaan mm. sikiöpussia.

Tätä kaikkea maustaa se, että ollaan koko perhe saatu joko tosi ärhäkkä flunssa tai sitten influ kiusaksi. Ekaa kertaa myös pieni sai kuumeen, joka heti kipusi korkeaksi. Surettaa, kun joutuu olemaan erossa hänestä tämän kaiken keskellä, onneksi isä hoitaa 🫶🏻

Nyt peukut pystyyn että pääsen kotiutumaan vielä iltaan mennessä. Sellaiset tsemppijumpat on käynnissä, että hoitajaakin vähän nauratti. 💪🏻💪🏻

Hieman omanapaa vielä. Tänään sekä herkkä, että pregcheck molemmat negoja! Aamulla olin tihrustavani muka haamun tuossa herkässä testissä, mutta taisi olla vaan se pleksimuovi siinä mikä heijasteli omiaan. Nyt kun päivällä purin testin atomeiksi, niin ei siinä kyllä ole haamua 😀

Perjantaina käyn vielä varan vuoksi labrassa hcg määrityksessä, mutta uskon ja toivon, että omalta osalta tämä oli nyt tässä!

Vuoto/tiputtelu loppui siis about tasan 4 viikkoa ekoista cytoista. Testit haamutteli /viivanpaikkaili vielä eilen, eli reilu 4 vkoa.

Nyt sitten toivon uuden kierron käynnistymistä 🙏🏻

Kiitos kysymästä. Fyysinen vointi on nyt kaikkinensa ihan hyvä. Pakko se kai on uskoa, että klinikalla vuoti kaikki tarpeellinen. Istukan hoitaja bongasikin siellä, mutta sikiö kai sitten pääsi kaikilta livahtamaan. Katsotaan kauan jälkivuoto tällä kertaa kestää.

Olen kiitollinen, että tyhjennys vaikuttaa sujuneen taas vaivattomasti. Surutyö voi nyt alkaa❤️

Hieman omanapaa vielä. Tänään sekä herkkä, että pregcheck molemmat negoja! Aamulla olin tihrustavani muka haamun tuossa herkässä testissä, mutta taisi olla vaan se pleksimuovi siinä mikä heijasteli omiaan. Nyt kun päivällä purin testin atomeiksi, niin ei siinä kyllä ole haamua 😀

Perjantaina käyn vielä varan vuoksi labrassa hcg määrityksessä, mutta uskon ja toivon, että omalta osalta tämä oli nyt tässä!

Vuoto/tiputtelu loppui siis about tasan 4 viikkoa ekoista cytoista. Testit haamutteli /viivanpaikkaili vielä eilen, eli reilu 4 vkoa.

Nyt sitten toivon uuden kierron käynnistymistä 🙏🏻
Hienoa, että testit nyt kunnolla negoja🙂 mulla tuli menkat vajaa 6vkoa ekan km jälkeen, joten voi hyvin olla, että sullakin käynnistyy uusi kierto about juuri nyt🤞🏻🤞🏻

Hienoa, että testit nyt kunnolla negoja🙂 mulla tuli menkat vajaa 6vkoa ekan km jälkeen, joten voi hyvin olla, että sullakin käynnistyy uusi kierto about juuri nyt🤞🏻🤞🏻
En hoksannutkaan, että sulla oli aiempikin kokemus kkm 😔 toivottavasti tästä toivut nopeasti ja halutessanne pääsette tekin yrittämään uudelleen pian ❤️

Takaisin