Kuvia Vauvanvaunuista, sängystä ym.. tarvikkeista.

Sainpa tänään taas vaatteita ja muuta hyödyllistä tavaraa miehen siskolta. Vaatteita ihan hurja laatikko. [:-] Niistä sitten taas erottelin mitä pidän nyt,mitkä menee varastoon ja mitkä viedään sitten takaisin miehen siskolle,että mitä niistä en halunnut. Ja voi,että kun sieltä ison laatikon pohjalta löytyi tämmönen karhupuku.... [:)][:)] (Kaikki häneltä saamat vaatteet pitää palauttaa takasin sitten kun ei enää mahdu!)
Tässä tämä..


 
No äläs! [:)][:)]

Siellä laatikon pohjalla oli itseasiassa toinen aika samanlainen "karhupuku",mutta se oli tummanharmaa,mutta siinä ei ollut korvia,mutta kyllä kelpaa pienen molemmissa kölliä :)))
 
Nyt oli pakko kokeilla pistää hoitotaso valmiiksi. Kun vihdoin ja viimein sen hoitotason maalit ovat kuivuneet. [8|]
Taidan kyllä laittaa tuon päällisen vielä pois, ettei se pölyynny turhaan mutta ihan kivalta tuo minusta meidän kylppärissä näyttää [:)]
Tuossahan on meidän kylppärin väritkin niin somasti näkyvillä, valkoista ja sinistä... Harmi vaan, että pikkuisen tuo Ikean puhallettava alusta on pitempi, kuin tuo hoitopöytä niin se ottaa noihin hiivatin letkuihin kiinni mutta kun ei tuota konetta oikein voi pois seinästäkään vetää, koska muuten se tulee oven eteen Noo... eiköhän sen kanssa pärjäillä.

 
Tuohan näyttää tosi söpöltä :)

Mun piti heittää pois se ikean puhallettava alusta,kun sen sain sedältä hoitopöydän mukana niin se oli vähän kärsinyt ja ilmat lähten pihalle. Täytyy ostaa jostain uusi. Ja noita hoitoöljyjä ja tällasii multa uupuu kanssa vielä. Samoja puhdistuspyyhkeitä sulla on kun mullakin, miiuhoo. [;)]
 
Nonii [:D] Noi on kyllä hyviä kun niitä on tosi paljon tossa paketissa,jtn 62? ja sitten mulla on toinenkin,mikä on lidlistä ostettu. Siel nuo on halpoja,mutta en kyl muista yhtään paljo maksaa,kun anoppi osti sen.

Puhdistusliinoi saa kyllä hankkii yhtälailla siihen malliin,kun vaippojakin kun niitä siinä yhteydessä menee. :)
 
Meille neuvolan perhevalmennuksessa sanottiin että vettä kannattaa käyttää puhdistus liinojen sijasta, kotona siis.
 
Joo, mä kyllä kanssa aion suosia kotona ihan vettä mielummin. Mutta ostanut olen minäkin yhden paketin esim mökkivierailuja varten ja yksi kaveri käyttää noita ihan muksun naaman pyyhkimiseen kun alotti soseet. Tohon on tietty täällä huushollissa matkaa ennenku soseita tarttee noilla pyyhkiä. [:)]
 
Siis enhän mie pelkästään noita puhdistusliinoja meinannut käyttää. Hyvähän noita liinoja on olla. Ihan perinteisellä pyllyn pesulla mennään,mutta liinoillakin on varmasti käyttöä. [:)]
 
Öljystä kätilöt ja lastenhoitajat sano että parempi ku sitä ei käytä, kun vauvan iho ei sitä kaipaa. Ja jos öljyy laittaa kylpyveteen, niin vauvasta tulee liukas ja voi sattuu pahasti. [&:]
 
Huutelen nyt vieraisiin pöytiin, anteeksi! Jäinpähän kiinni salalukemisesta... [;)]

Piti vain sanoa noista puhdistuspyyhkeistä sen verran, että meillä käytetään pyllyn pyyhintään vallan noita pyyhkeitä, ja harvemmin vesipesua. Pojallamme on tosi herkkä iho, ja menee vedellä lotraamisesta helposti rikki. Nyt on pojalla ikää 4,5 kk, ja koskaan ei ole vielä pylly ollut punainen tai ärtynyt noista pyyhkeistä, eikä ole vaippaihottumaakaan siis ollut. Siis me käytetään noita hajustamattomia ja allergiatestattuja pyyhkeitä, hajustetut jättäisin minäkin kaupan hyllylle tuosta lapsen herkästä ihosta johtuen.

Ja on tosiaan käteviä muuhunkin hommaan, ja esim. synnytyksestä johtuviin erinäisiin vessaongelmiin on näistä ollut äidillekin apua! Vinks vinks.
 
Juuu,eli mun sedän avokki toi mulle ison säkillisen vauvan kamppeita,eli näitä lakanoita ja muutamat isommat vaatteet,kenkiä ja sitten näitä vaunupehmusteita yms.Ja tämän oranssin koppapehmusteen. Tuossa on nuo reijät,että saa vyön tulemaan tuolta ja on hyvä käyttää tällee keväällä ja ehkänä kesälläkin,niin ei tarvitse niin paljo pukea,kun tuosta saa vetskarilla kiinni ton,kun laittaa vauvan sinne ja sitten olen kädellä tohon näyttänytkin,että tohon saa käännettyä tollasen pussiosan mihin vauvan jalat saa lämpiimää,niin sanottu "makuupussi" :) Mutta tosi kiva ja kätsy minust. 

 
ihanan pirteä toi väri tossa kaukalo pussissa [:)] muutenkin erittäin söpö [:D]
 
Tässä meidän hoitopöytä. Se oli alkujaan kokonaan valkoinen mutta mies maalasi ja laittoi sen kuntoon [:)]



 
Pitäs vissiin ottaa kuva meijän kaksista mummolavaunuistaki, kun nyt on molemmat saatu hommattua :). Toiset ilmaseks lainaan ja toiset huutonetistä parilla kymppiä :). Auto on vielä niin pieni, ettei ole tilaa kuskailla vaunuja, pakko oli hommata varavaunut :).
 
Tässä on meidän pienokaisen sänky ja hoitotaso. Ihana olis, jos sais pikkuselle oman huoneen, mut meidän rivari on vaan kaksio, joten samaan makkariin piti tunkee kaikki.. Pitänee sit kunhan ollaan löydetty se unelmien koti, nii sinne laittaa sitte pikkuselle oma pikku soppi [:)]

Oli pakko laittaa kuva tosta tutista, "valmistettu rakkaudella". Jotenki niin ihana...

Ootteko hankkineet itkuhälytintä?
Me saatiin mun siskolta, merkki Philips, muuta en sit tiedäkään.. hyvin tuntuu pelittävän, saa lapsen yksikköön yövalon ja noista saa sit tehtyä sisäpuhelimet kun lapsi kasvaa.


 
Meillä on miehen peruja olevat radiopuhelimet missä on toi itkuhälytintoiminto. Ihan hyvin nekin tuntu pelittävän. [:)]
 
Me saatiin itkuhälyn miehen siskolta ja philips se myös. :) Pelittää kanssa ihan hyvin,täytyy sitten testailla vielä lauantaina kun mies tulee kotiin,että toinen menee toisen hälyn kanssa toiseen huoneeseen ja toinen jää örisee jotaa siihen toiseen niin kattoo,että toimiiko varmasti kunnolla.
 
Takaisin
Top