Kuvia Vauvanvaunuista, sängystä ym.. tarvikkeista.

Jospa minä laitan meidän tuoteluetteloo tänne noista isoista tarvikkeista [:D].

Yhdistelmävaunut ovat
Teutonian Mistralit Varioplus kopalla, väri beige ja malli 2010, tilattu saksalaisesta Babyonlineshopista onnistuneesti kaikkineen haluttuineen lisävarusteineen(hoitolaukku tavaroineen,rengassuojat,hyttyssuoja, (sadesuoja ja aurinkolippa tuli ilm.)
Hinta; sis. toimituskulut n.770e


Pinnasänky poistettavalla hoitotasolla on

Brion One, Väri tummahunaja, Citymarketista joulun alla olleesta alennusrumbasta.
Hinta; n.150e
   Lisäksi patjat yms..

Turvakaukalo on

Cracon Sky, Väri harmahtava, Lastentarvikkeesta merkin poistovärin hinnalla.
Hinta; n.160e


Sitteri on

Disney, väri siniharmaa, Jyskistä alemyynnistä.
Hinta; n.40e


Matkasänky

Väri musta, Jyskistä.
Hinta; n.40e


Vauvan amme
Väri sininen, Lastentarvikkeesta.

Tuki-/imetystyyny
Alvi, väri kermanvaalea ympyrä kuvioin, Lastentarvikkeesta.
Hinta; n.50e

Kantoliina
Väri farkun sininen,Lastentarvikkeesta.
Hinta; n.50e


Tosiaan vaunu- ja sänkyhommelit kustansi tulevat isovanhemmat ja me vain näytimme toiveemme. Kaikki muu on itse ostettua.

Matkarattaat tulossa käytettyinä tuttavalta.

Tuttipullot yms.. kaupoista sieltä sun täältä ja vaatteita yms..tutuilta, kirppikseltä sekä H&M;stä ja äippälootasta.

Lisään tänne joitain n.hintoja niin antaa suuntaa jos jotakuta kiinnostaa [:D].
 
Koska en ole saanut yhtään kuvaa aikaiseksi niin tässä kans listaa mitä meillä on

Yhdistelmävaunut
Emmaljungan ja vuosimalli 2003, ostettu siis käytettynä lehti-ilmoituksen perusteella (200€)
Pinnasänky
ehkä Brion, antiikkipetsattu, ostettu käytettynä serkun kaverilta (40e)
Turvakaukalo on
Römerin Baby-Safe (tai jotain sinnepäin), 2v vanha, ostettu kaverin kaverilta (sis. isofix jalustan ja hinta kaikenkaikkiaan 50€)
Sitteri
löyty mieheltä entuudestaan ja kaverilta sain ilmaiseksi toisen sitterin jonka vein mun vanhemmille
Matkasänky
löytyy jo mieheltä
Vauvan amme
Ikean amme, mies hankkinut aikoinaan (hänen nuorimmainen poikansa on nyt 2,5v)
Tuki-/imetystyyny
sain kaverilta
Hoitopöytä
Ikean, huudettu huuto.netistä pikkuisen halvemmalla. Ihan käyttämätön

Muu sälä (tutit ja tuttipullot ym) Tarjoustalosta
lisäksi sain kaverilta myös vähän leluja ja vaatteistahan n. puolet on miehen pojilla olleet ja toinen puolisko saatu serkulta ja kaverilta. Juurikaan mitään ei olla itse ostettu mut sentääs muutama body... 
 
Tällasen vauvankorin mä hain tänään kaverilta lainaan. Taitaa olla 40v vanha rottinkikori. Ihana mun mielestä. Siinä kelpaa vauvan köllötellä päivänokosia ja illalla ku ei raski viedä yksin makkariin pinnasänkyyn. 

 
Siis aivan ihana kehto vauveli!
Itsekin haaveilin yhdessä vaiheessa tommoisesta, mut sit rahatilanteen vuoks aattelin että toi äippäloota toimii tommosena "kakkossänkynä", esim. jos olkkarissa nukkuu tms.

Millonkahan ite sais aikaseks kuvata noita juttuja.. aikaa on mut ei vaan saa aikaseks[:D]
 
Tos nyt ei kauheesti toi kori näy ku toi reunaröyhelö ulottuu nii alas, mut on toi ihanan siro ja sopii olkkariin.[;)]
 
Jee, "muuttokuorma" saapui vanhempieni luota. Nyt on pinnasänky (kasaamattomana tosin vielä), turvakaukalo jalustoineen, vaunut ja paljon muuta roipetta vielä [:D]
Nyt löysin vaunuista tiedotkin, eli ne on semmoiset kuin Bora Kombi yhdistelmävaunut. Aivan mahtavan väriset Ja kun katselin tuota settiä, niin siinähän oli samaa sarjaa oleva hoitolaukkukin eli onneksi en ostanut! Kaverilta siis tosi vähän käytettynä nämä ostettiin. Ja taas jatkuu tämä minun jo valitsemana väriskaala, ruskeaa ja vaaleansinistä [:D]
Kaukalo onkin sitten Brio Primo, ja isofix-jalusta [:)] Ihana tuo ruskea väri, sopii vaaleanvihreään autoon hyvin. Tämä tuli ostettua ihan uutena.

 
Tässä olis meidän pienokaisen turvakaukalo [:)]
Ostettu käytettynä, hinta 90€. Ei mun mielestä paha, kun on toi jalustakin [:)]


 
RiinuLiinu
Ei paha ollenkaan, meillä kans jalusta (tosin ei sit käy mun autoon... mut ostan uuden kun saan mun asunnon myytyä) ja maksoin tästä 50€




 
Sit oli pakko hankkii tää aivan ihana fleecehuopa missä vauva voi sitten kelliä.
Ja tämän päälle ei kissoilla ole asiaa. (yritys hyvä 10?)



 
Rauha vitsi miten hieno tuo punaraitainen huppari jossa tähti!! [:)]
 
Ohhoh kun tänään on ollut täällä meillä päin ainakin todella kaunis ja ihana päivä, lämmintäkin näytti jäätelökioskin mittarin mukaan olevan 14 astetta. Sattopa olla pikkasen yläkanttiin, mutta kuitenkin mammahupparin hihat sai käärästä ylös ja siltikin tarkeni tuulella jäätelöä syödä ulkona. Oli muuten ihan eka jäätelö jonka ostin oikein jäätelökioskista - tänä keväänä siis [;)]
Niin, asiaan... sain tänään itseäni niskasta kiinni ja kun oli noin ihana ilma niin levittelin maalausurakan tuonne takapihalle terassille. Sain nyt hiottua ja maalattua meidän vauvan hoitopöydän. Se tulee simppelisti vaan pesukoneen päälle kylppäriin ja iskän kanssa se nikkaroitiin joskus helmikuussa. Mutta nyt se on sitten laitettu vielä entistäkin ehommaksi, valkosella maalattu. Täytyy näpätä kuva, kun saan sen riittävän kuivaksi ja uskallan kantaa sen tuolta pihalta sisälle ilman, että joka paikka on maalissa [:D]
Kantoliinakin on just koneessa ja alkaisi olla sellainen olo, että kaikki on jotakuinkin valmista eli vaavi, pikkuhiljaa saa alkaa syntyä Paitsi... pinnasänky pitää kasata vielä. En viitsinyt vielä alkaa kasaamaan, koska se kuitenkin vie kauhean tilan tuolla makkarissa, jolloin siitä tulee ahdas joten ei viitsisi ennen aikojaan sitä sinne kasailla. Tosin, jos tämä pikkuinen päättää kohta syntyä, niin onhan se toisaalta aika rankka ajatus, että ensimmäisenä kun sairaalasta kotiutuu, pitäisi jaksaa jotakin pinnasänkyä laitella [:D] Varsinkin kun minä olen meidän perheen näppäräkätinen ja myöskin parempi päättelemään. Kun ei tuohon minun 26v vanhaan pinnasänkyyn enää valitettavasti sisälly käyttöohjeita [:D]
Ohhhoh... tulipas tekstiä... [8|]
 
Joo noi pari punasta hupparia on aivan ylisöpöjä. Sain kaverilta.
Ne on joko Lindex tai H&M
 
Tässä meidän vauva nurkkauksesta kuvaa, tosiaan muutto kesä/heinäkuun vaihtees niin ei oo voinu/viittiny panostaa johki sisustukseen, katsoo sit isommassa kämpässä miten saa tavarat, ny siis sänky ja hoitotaso makuuhuoneessa kivasti vaatehuoneen oven vieressä :D Ompa tyhmän näkönen ku 2 mobilee vierekkäin jne, ja toisen tein ite :DD ette ikinä arvaa kumman :D en nimittäin tosiaan ole mkn käsityö ihminen

 
Takaisin
Top