Kuvia masuista

Snapshot_20131026_3.JPG
Viimesen viikon aikana masu on pullahtanut kunnolla esiin, paino noussut kilon kahdessa viikossa :thumleft Liekö vauvan vai lisääntyneen ruokahalun syytä.
 
Lisätään nyt omakin kuva tänne :smiley-ashamed008
Aika pikkanen se on edelleen ja viikkoja 21+0 (kuva otettu tänään)
 

Liitteet

  • DSC_0003.1.JPG
    DSC_0003.1.JPG
    332.6 KB · Katsottu: 136
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Toissapäivänä otettu kuva rv 18+5. Missä se vauva on?!

DSC_6610_zpsfcfa5ef9.jpg


Ylipaino peittää senkin mahankellikan mikä näkyisi. :D

Haalea linea negra on navan yläpuolelta rintalastaan ja navan alapuolella sitten hieman vahvemmin havaittavissa. Kovin vaaleaksi on kuitenkin jäänyt.
 
Noniin! Nyt on sitten 20+2 ja tutut ihastellee ääneen jo masua. Kyselevät laskettua aikaa ja ko sanon että maaliskuussa vasta niin kaikkien silmät lentää kattilankokoisiksi ja alkaa se "oho!", "maaliskuussa vasta, minä että tammikuussa viimeistään"... Lopettaahan/hidastuuhan tämä paisuminen jossainvaiheessa?!?!
 
Lisätkää muutkin rohkeasti masuistanne kuvia! Niitä on ihana katsella :love7 Ja vauvamasu on aina kaunis oli muodoltaan ja kooltaan millainen tahansa!
 
Äitini eilen päivitteli minut nähdessään, kuinka valtava mahani jo on. Eikä siitä muistaakseni taida olla edes kahta viikkoa, kun viimeksi nähtiin.... No tosiaan, kyllä tässä alkaa jo olemaankin hivenen köntysmäinen olo :D Tässä viikkoja tasan 33 :Heartred
 

Liitteet

  • Rv33.jpg
    Rv33.jpg
    526.1 KB · Katsottu: 114
Pitänee ottaa seuraavaks kuva illalla :grin Jos sitten vain iltaisin maha on niin valtavan näköinen sekä tuntuinen. Välillä tuntuu, että painais ihan hirmu alhaalla. Mutta hyvinkin korkealla ja pystyssä se kuvissa aina on.

Mitä veikkaisitte sukupuoleksi mahan perusteella? Itse en tähän täysin usko vaan enemmän odottajan malli vaikuttaa, mutta aina on hauska arvuutella. Näyttää ainakin mun silmään aika tyttömahalta muodoltaan, vaikka leveyttä en mitenkään huomattavasti ole levinnyt. Vatsa ei myöskään näy takaata katsottaessa. (eikö ne juuri yleensä tyttömahan ominaisuudeksi luokitella...) Maha on myös kova ja pinkeä, mikä jossain taas luokitellaan poikamahaksi. Mutta vatsa on kuitenkin enemmän pystyssä, kuin esikoista (poika) odottaessa.
 
Kiitti Mymmeli :) joo kyllä toi maha mun vartaloon on sopivan kokonen kun oon niin pätkä. Ja tietysti on helpompi liikkua kun maha ei oo mikään jätti. Mut kyllä mullakin rupee jo olemaan on ongelmia kengännauhojen sitomisessa.
 
RASKAUSARPIVAROITUS :grin Ovat kylläkin esikoisen raskaudesta, jotka ilmestyivät vasta pari päivää ennen synnytystä. Nyt olen uusilta toistaiseksi välttynyt!

Kyllä rupeaa jo alaselkää kolottamaan tätä kannatellessa. Kuvissa rv34+4 :love7 Tänään taas pääsee kuuntelemaan äidin taivasteluja valtavasta mahastani....huoh!
 

Liitteet

  • 34+4(2).jpg
    34+4(2).jpg
    204 KB · Katsottu: 104
  • 34+4(1).jpg
    34+4(1).jpg
    237.4 KB · Katsottu: 105
Takaisin
Top