Kuvia masuista

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2014' aloitti Eea, 9 syys 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Nmarie Aloittelija

Snapshot_20131026_3.JPG
    Viimesen viikon aikana masu on pullahtanut kunnolla esiin, paino noussut kilon kahdessa viikossa :thumleft Liekö vauvan vai lisääntyneen ruokahalun syytä.
  2. piia84 Ihastunut foorumiin

Tässäpä tuoretta, eilen otettu, jolloin viikkoja 21+6 DSCN2636 (480x640).jpg
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Eea Tuttu foorumilla Kesäkuun äidit 2019 Marrasmammat 2016

Ihania masuja :)
  4. riinkeli Aloittelija

Lisätään nyt omakin kuva tänne :smiley-ashamed008
    Aika pikkanen se on edelleen ja viikkoja 21+0 (kuva otettu tänään)

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
  5. Louhi Aloittelija

Toissapäivänä otettu kuva rv 18+5. Missä se vauva on?!

Ylipaino peittää senkin mahankellikan mikä näkyisi. :D

Haalea linea negra on navan yläpuolelta rintalastaan ja navan alapuolella sitten hieman vahvemmin havaittavissa. Kovin vaaleaksi on kuitenkin jäänyt.
  6. Angina Aloittelija

• Tykkää Tykkää x 1
    Last edited: 8 marras 2013
  7. Angina Aloittelija

Noniin! Nyt on sitten 20+2 ja tutut ihastellee ääneen jo masua. Kyselevät laskettua aikaa ja ko sanon että maaliskuussa vasta niin kaikkien silmät lentää kattilankokoisiksi ja alkaa se "oho!", "maaliskuussa vasta, minä että tammikuussa viimeistään"... Lopettaahan/hidastuuhan tämä paisuminen jossainvaiheessa?!?!
  8. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

Tuoretta kuvaa :) Tässä rv 30+3 :Heartred WP_20140105_001m.jpg
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. piia84 Ihastunut foorumiin

Tässäpä viimeisintä otettua masukuvaa. Kuvassa viikkoja tasan 31+0 :) 31+0 (480x640).jpg
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. piia84 Ihastunut foorumiin

Uhhuh, alkaa olla jo vaikiaa. Tässäpä päivitystä :) viikkoja 33+6 33+6 (480x640).jpg
    • Tykkää Tykkää x 3
  11. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

Lisätkää muutkin rohkeasti masuistanne kuvia! Niitä on ihana katsella :love7 Ja vauvamasu on aina kaunis oli muodoltaan ja kooltaan millainen tahansa!
  12. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

Äitini eilen päivitteli minut nähdessään, kuinka valtava mahani jo on. Eikä siitä muistaakseni taida olla edes kahta viikkoa, kun viimeksi nähtiin.... No tosiaan, kyllä tässä alkaa jo olemaankin hivenen köntysmäinen olo :D Tässä viikkoja tasan 33 :Heartred

Attached Files:

• Rv33.jpg
      Rv33.jpg
      File size:
      526.1 KB
      Katsottu:
      114
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Zallieh Peruskäyttäjä

Ei tuo Mymmelin maha mulle mitenkään valtavalta näytä! Sievä ja kivan mallinen! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Angina Aloittelija

Nimenomaan pieni ja sievä :) kompakti patentti!
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

Pitänee ottaa seuraavaks kuva illalla :grin Jos sitten vain iltaisin maha on niin valtavan näköinen sekä tuntuinen. Välillä tuntuu, että painais ihan hirmu alhaalla. Mutta hyvinkin korkealla ja pystyssä se kuvissa aina on.

Mitä veikkaisitte sukupuoleksi mahan perusteella? Itse en tähän täysin usko vaan enemmän odottajan malli vaikuttaa, mutta aina on hauska arvuutella. Näyttää ainakin mun silmään aika tyttömahalta muodoltaan, vaikka leveyttä en mitenkään huomattavasti ole levinnyt. Vatsa ei myöskään näy takaata katsottaessa. (eikö ne juuri yleensä tyttömahan ominaisuudeksi luokitella...) Maha on myös kova ja pinkeä, mikä jossain taas luokitellaan poikamahaksi. Mutta vatsa on kuitenkin enemmän pystyssä, kuin esikoista (poika) odottaessa.
  16. Nannai1 Peruskäyttäjä

Ehkä minäkin nyt viimein uskaltaudun laittamaan kuvan omasta mahastani. Joka on ainakin omasta mielestäni onnettoman pieni :) kuva otettu tänään rv34+1

ImageUploadedByVau Foorumi1390662237.369185.jpg
    • Tykkää Tykkää x 3
  17. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

Ihana masu Nannai1! Kyllä se ihan selvä vauvamasu on! :)
  18. Nannai1 Peruskäyttäjä

Kiitti Mymmeli :) joo kyllä toi maha mun vartaloon on sopivan kokonen kun oon niin pätkä. Ja tietysti on helpompi liikkua kun maha ei oo mikään jätti. Mut kyllä mullakin rupee jo olemaan on ongelmia kengännauhojen sitomisessa.
  19. Angina Aloittelija

ImageUploadedByVau Foorumi1391212801.562894.jpg
    Jaaaa viikkoja oli 30+ jotain :) nyt 31+6 että hieman on kasvanu tuosta lisää. Onneksi hidastui se kasvu sillon rv20 jälkeen :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. +Mymmeli+ Tuttu foorumilla Maaliskuunmammat 2014

RASKAUSARPIVAROITUS :grin Ovat kylläkin esikoisen raskaudesta, jotka ilmestyivät vasta pari päivää ennen synnytystä. Nyt olen uusilta toistaiseksi välttynyt!

Kyllä rupeaa jo alaselkää kolottamaan tätä kannatellessa. Kuvissa rv34+4 :love7 Tänään taas pääsee kuuntelemaan äidin taivasteluja valtavasta mahastani....huoh!

Attached Files:

Jaa tämä sivu