Kuvia masuista

Eea

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marrasmammat 2016
Kesäkuun äidit 2019
Ajattelimpa tällaisen ketjun perustaa, kun tuo oma maha rupeaa hiljalleen puskemaan isommaksi ja hokasin, että varmaan jollakin voi olla jo ihan selvä vauvamaha! Nyt sitten rohkeimmat kuvaamaan omia masuja meidän muiden iloksi, jos intoa löytyy :)
 
Tässäpä mahakuvaa kahdeksanneltatoista viikolta :) Tänään neuvolassa käyty ja siellä täti totesi että hyvin kohtu jo navan kohdalla menossa että kai se sitten jo pitääkin näkyä vähän... :)17+2 (600x800).jpg
 
Ihana massu!!!! :) selvä tapaus :wink
 
Mulla toi takki tossa päällä vähän häiritsee mut tos nyt tähänmennessä kasvua :D
Kuva on otettu tosiaan 17+ viikon alussa eli viikolla 18 jos nyt sanotaan. :)
 

Liitteet

  • rv17+.jpg
    rv17+.jpg
    325.9 KB · Katsottu: 169
Kivoja masukuvia :) Pitänee itsekin ottaa kohta puoliin. Sopiiko kysyä, oletteko kuvissa mahdollisimman rentona antaen mahan pullottaa vai vedättekö vatsaa vähän sisään? Itsellä ainakin ihan huikea ero, mutta pieni kumpu näkyy jo vaikka kuinka yrittäisin vetää vatsaa sisään.
 
Heh, ite ei ainakaan oikeen enää pysty hoikistelemaan,
Se kun tulee kumpu tohon eteen nii ei oikeen pysty enää sitä peittelemään :laughing025

Ihan rentona yleensä ollu ja iltasinhan tulee aina turvotusta mut melko
samalta se on näyttäny mulla ainakin täsä kasvun edetessä.
 
joo, ei pysty täälläkään vetelemään vatsaa sisään :D itseasiassa sitä koitin enne kuvan ottoa,mutta huomasin vain kauhukseni että vatsalihakseni ovat aivan eriteillä toisistaan, eikä mahalle tapahtunut minkäänlaista sisäänvetoa, vaan että lihaksia jänittäessä kumpu vain terävöity eteenpäin sillälailla...no, kulmikkaaksi, jos nyt voi sanoa :D

Tuntuu vaan että nyt on oikein pullahtanut esiin koko maha... mutta eipä sitä viiti enää piilotellakaan mihinkään.... pitäkööt toiset vaikka läskinä,jos eivät tajua että olen raskaana:)
 
WP_20130926_004.jpg

Lisäänpä nyt kuvan omasta masustani. Viikkoja tässä 15+6 ja mittanauhan mukaan PERÄTI 20cm on vyötäröön tullut lisämittaa!! Harmi kun ei älynnyt ottaa ennen kuvaa. Olisi ollut hauska vaikka joka kuun alussa ottaa kuva miten maha kasvaa :happy090
 
Ihana masuketju on jäänyt vähälle huomiolle!!!

Täällä oma pötsi, jossa on kyllä omasta takaaki hiukan enemmän ku tarpeeks... Mutta viikkoja hiukan vajaa 17 :)ImageUploadedByVau Foorumi1380464786.666015.jpg

Eniten jäin ton hupparin kanssa kelaamaan sitä, että ei oo kauaa kun se vielä roikku päällä :D
 
vaufoorumivatsa.jpg

Mäkin haluan mukaan! :) Tässä kuva aamusta rv 17+3. Selkeä raskausvatsa jo, ainakin niin on sanottu. Viikolla 15 huomasin ja tunsin itse kun vatsa lähti kasvamaan. Ihana odotella ja seurata vatsan kasvua :Heartred Seuraavaksi kun selkeitä potkuja alkaisi tuntemaan :)
 
Ihania masuja kanssasisarilla kyllä on :)
Erottaa selvästi,

Onko kellään muulla tullut tätä kuuluisaa
"Linea negra"-viivaa vatsalle? mulla tuli se jo joskus 3kkn loppupuolella
ja nyt se sitten on seurannut matkassa mukana, tummentunu ja vahvistunu
pikkuhiljaa.
 
Pitäis itsekin saada napattua kuva tuosta mahasta! Linea negraa ei ole tullut, ja nyt siis viikkoja tasan 19. Voikohan se ilmaantua vielä näin myöhään?
 
Ei ole linea negraa ilmestynyt ja vähän epäilen ettei ilmestykään, kun on sen verran valkoinen iho. Eipä ole nännitkään tummuneet B-)
 
Linea negra useinmiten tuleekin vasta myöhemmin ja joillekin vasta synnytyshetkellä. Tummenpi ihoisille se tulee herkemmin, kuin kovin vaaleahipiöisille. Itselleni tuli esikoisesta linea negra ihan loppu metreillä, ja kesti tovin ennenkuin lähti pois. Mutta siihen että pituus viittaa joko tyttöön tai poikaan en usko sitten yhtään!
Esikoisesta tuli häpyluusta napaan ja (uskomuksen mukaan olisi tyttö mutta poika tuli). Jos itselleni tässä raskaudessa linea negra tulee niin usko, että ennen kuin vasta 30+ viikoilla ilmestyisi, jos edes ilmestyy. Nännit kyllä on molemmista tummentuneet.
 
Hei,
Mulla himmeä linea negra ilmestyi pari päivää plussauksen jälkeen, eli noin viikolla 5. Ihmettelin sitä itsekin, mutta ei ole juurikaan vahvistunut tai tummunut siitä. Mulla on menossa 18+2 ja ajateltiin, jos ens viikonloppuna otettais kunnolla masukuvia, koska nyt jo niin selvästi näkyy.
 
Tässä uutta kuvaa masusta. Viikkoja tasan 19 :Heartred
 

Liitteet

  • WP_20131014_003.jpg
    WP_20131014_003.jpg
    272.9 KB · Katsottu: 111
vau rv 15+1-17+5.jpg


Tässäpä olisi mun ensimmäiset masukuvat viikoilta 15+1, 16+2 ja 17+5 :)
 
Ja sitten vielä kuva eiliseltä, eli rv 18+6 :)


vau rv 18+6.jpg
 
Takaisin
Top