Kuvagalleria

Ihania pötkylöitä kaikki! Eikä tosiaan enää mitään pikkuvauvoja. Niisk ja jee - tämän suhteen oon jakautunut persoona.. Enemmän kyllä jee [:D]
 
Pakko vihdoin kehua tännekin, että ihania palleroita teillä kaikilla!

Benji kuristaa kirahvia :D
Veeralla aivan ihana säkkituoli!
Venla ja hattu...ja sitten toi lukutoukka -kuva on aivan mielettömän ihana!

Wautsi wau!
 
Hei! Pikkuiset kultakalat lammessa ui, pikkuinen kalaäiti huolestui..... di daa.... Meillä oli taas ihanaa!!!!nämä kuvat on tämän päiväiseltä reissulta. Ekassa "oikeeta" uimaharjottelua ja tokassa jo vähän väsyneenä lepäilyä ennen saunoja, suihkuja ja tissin lupsutuksia....

 
Oi Venla-vesikeiju! Niin tyytyväiseltä näyttää! Kaunis ko lumpeenkukka!
 
Ihana Venla-vesipeto[:D] Teillä on vissiin hyvin sujunut? Meillä alkaa keskiviikkona ja äitiä jännittää hirmuisesti...Tässä vähän kuivaharjottelua...[:D]

 
Ossaako joku sanoa että miten tämä tekniikanihmelapsi saa noihin viesteihin kuvien jälkeen noin paljon ilmaa...?
 
Voi hurja noita Kiiran orvokki-simmuja! Aivan ihana mussukka! Täytyy kokeilla tollasta köllimisasentoa Joonalleki, toihan on vähän samanlainen ku meidän supermiehen sitteri-köllöttelyt ja siinä tykkää olla! Onko Kiira tossa niinku reisien vai säärien päällä? (en kyllä osaa sanoa tosta tyhjästä tilasta... jollain muullakin, oisko ollu sintulla, oli aiemmin sama ongelma, mut ei vissiin enää?)
 
Reisien päällä. Mies istuu sohvalla ja minä oon lattialta ottanu tuon niin kun tavallaan alhaaltapäin[:D]
 
Haha, kaikkien muiden mielestä Venla on niin ison näköinen, ja mä olin just tulossa tänne lässyttämään, että voi kun tuo Venla-neiti näyttää pieneltä ja söpöltä. [:D]

Ja Kiira, <3! Hiukka magee uikkari myös!
 
Voi miten ihania kuvia taas!!! [:)]
Joo siis mullahan oli tota tyhjää tilaa kans ihan hirveesti kuvien jälkeen. Enkä kyl tiiä mitä sit tein kun ei sitä enää tuu kun lisään kuvia ;) hmm... vahingossa vissiin oon osannu laittaa ne oikein ;)
 
Tässä kuva tämän päivän herkutteluista by Sanna & Halipossu, ohje siis reseptiarkiston pätkiskakku <3

 
"Äiti viel viis minuuttia!" Uninen nakupelle valtasi taas äitin ja isin sängyn, ja vetää vaan peittoa lisää päälleen kun menin kattomaan josko se jo suostuis nousemaan päivän puuhiin... Uniapina! <3

 
Takaisin
Top