Kuvagalleria

..ja taannoiselta sadonkorjuu reissulta, meidän kodin takapihalta...löytyi tämmöinen kätevä emäntä!

 
Tuo Venla-emäntä on kyllä mainio suppusuu! Tuo on ihan "Venla-ilme" mun silmään, kun niin monta muutakin muikistelu kuvaa on nähty! Onks sattumaa vai todellisuutta?
 
oho..mä olen unohtanut vastata... ei ole sattumaa tuo Venlan muikistelu. Minusta tuntuu, että sillä on sata naaman vääntö ilmettä, millon mistäkin aiheesta.... 
 
Kas näin kivaa meillä oli tänään! Tokarivissä kaikista eniten vasemmalla oli kuva, jossa Joona komenteli Aleksia :D
Ja vähän vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Eli pikkuvauva piirua vajaa 9kk lelukaaren alla ;)


 
Upeita kuvia ja paljon!

Miten nämä naperot on jo näin isoja? Pitääpä katsella meidänkin ipanasta tuoreempi kuva tänne.

Joona näyttää jo yli vuotiaalta ja Venla on kyllä mainio ilmeineen. Benjikin istuu keinussa kuin vanha tekijä. Veera taitaa olla sen kasvoinen, että on aikuiseksi asti saman näköinen, ollut ihan vauvasta asti. Jännä seurata "meidän" lapsia.
Lettipää oli kyllä hauska[:D]

Tässä Valo elokuussa tekemässäni haalarissa, siihen kuuluu myös takki, en osannut tähän samaan laittaa kuvaa jossa koko puku on päällä.

Hm. Mites se nyt noin liitteeksi tuli?
 
Ihana tuo Valon haalari! Taas sitä harmittelee, kun on itse niin tumpelo kaikissa käsitöissä... Mutta hei, onpas jätkä muuten kasvanut, tukkakin jo noin tuuhea. :)

Joona on kyllä yks söpöliini. Ja tosiaan, ihan on äitinsä näköinen! :)

Venlan ilmeet pistää naurattamaan. :D Aina niin ihanan tomeran näköisenä!
 
Onpas Valo jo iso poika. Ihanat haalarit [:)] 
 
Ai Joona se ei vieläkään oo suostunu lelukaaresta luopumaan [;)] hassu!!
 
 
 
Heipä hei! Tuo pistää isosti hymyilyttämään..Joonan vauhtia ja vaarallisia tilanteita lelukaaren alla :) Hm... tulipas mieleeni, että onkos Valo hiukan äitinsä näköinen? Ja haalarissa olisi ihan Venlan värejä.....

Ja sitte näitä Venlan hauskutuksia lisää. Näin se pyörii pää maalais-tytöllä ihmisvilinässä auton penkillä...


 
Voi käsittämätön tuota ihanaa hämeen velmuilijaa!!! Se on niiiiiiiin sievä ja sellanen Peppi Pitkätossumainen! Ootkos nyt maarinen ihan varma, ettet kaivele meille esim. vanhempien tyttöjesi kuvia ajalta kun ne on ollu 2-3vuotiaita? Tuo Venla-neiti on kyllä niin iso plikka, ettei mitenkään voi olla kymppikuinen! [:D]
 
Tässä vielä tänpäiväisiä... eli kuusi hyvää syytä, miksi ei kannata antaa isän syöttää tyttöä. Ja lopussa tietenkin ILOINEN KIITOS, kun sotkuinen oma naama näkyi peilistä! 

 
Hauska sarja Venlasta [:D] Vinkeitä ilmeitä taas. Ja ihan samaa ajattelin, että ison tytön oloinen!
No eipä ole KUKAAN ennen sanonut että Valo olisi äitinsä näköinen. Ihan kaikki sanovat että niin on isänsä poika! Jotain omaa vauvakuvaani kun katselin niin siinä oli samaa näköä.
 
Täälä on kyllä huippu kuvia. Nuo kuvasarjat on makeita. Ite en vaan vieläkään ole opetellut niiden tekoa, kun tumpelo olen.

Jussista tuore kuva tältä viikolta.

 
Voi että mitä ihania kaunottaria ja sydäntensärkijöitä!! <3
Jussilla ihanasti kunnolla vierekkäin hamulit, meän neitillä vielä näyttää kuin jotenkin harittaisivat mhin sattuu [:D]
 
Hei, tännehän oli tullut taas lisää kuvia!!

Ihana sotku-Venla!

Ja meidän hurmuripoikamme Jussi on kyllä edelleenkin hurmuri! Nyt näkee, että silmät ovat sinertävät, eivätkä ruskeat. :)

Hih, tuo Joonan hiekkalaatikolla kellistely-kuva iskee mun nauruhermoon, en tiedä miksi.

Ja Veera ja velipoika. <3 Lapsissa on paljon samaa näköä, mutta jotenkin en osaa sanoa, että mitä samaa. :D Mutta voi että, kun veli siskoaan niin nätisti pitää sylissä (tippa tuli linssiin...)!

Ja Amppu! Miten voi teidän lapsi olla noin kovin sun näköinen!?! [:)] Aika päheä asu kyllä, et turhaan kehunut!

Mun pitää kanssa etsiä Benjistä jotain tuoreempaa kuvaa, edellinen kuva on kesältä...
 
Tosi hieno kuvasarja Joonasta ja kyllä on poika kasvanut! (aina lapsista sanotaan noin mutta kun pitää paikkansa..)

sisaruksissa on paljon samaa näköä, ihan totta ja on niin pätevän oloinen veli pitelemässä siskoa[:)]

Ampun poju on kyllä niin äitiinsä tullut, koko ajan enemmän tulee piirteet esiin. Miten täällä sattuukin olemaan monta äitiinsä tullutta tenavaa? Komeat vetimet, ja jos vielä turkoosimmat todellisuudessa niin tykkää tosi paljon.
 
Tuo Ampun pikkumies on kyllä kans sellanen sydämensulattava hurmuri! Ja tosiaan, et liiottele yhtään siinä, että poika on tosissaan niin äitinsä näköinen!
 
Takaisin
Top