Mitä käytätte? Kuinka moni on jo kokeillut kuukautisalushousuja? Vihdoin sain hankittua sellaisia ja voi että, tosi kätevät! Pitää hankkia lisää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä käytätte? Kuinka moni on jo kokeillut kuukautisalushousuja? Vihdoin sain hankittua sellaisia ja voi että, tosi kätevät! Pitää hankkia lisää.
Mulla on kaksi eri mallia näitä, kokoa L. Toinen on ministi naftin oloinen, toinen tuntuu vähän jopa väljältä. Silti sopivat päälle hyvin, vastaa kokoaan mitä kokotaulukon kanssa mittailin tilatessani. Libressen sivuilta sain Liberon vaippapisteillä näistä alennusta. Mallillakin on väliä ilmeisesti. Koot ovat 2XS-3XL, mutta marketissa on käsittääkseni suppeampi valikoima niin kokoja, kuin mallejakin. Näissä Libresseissä saisi olla enemmän suojaa siellä takana, ihmeen alas jää. Pelkään ainakin ohivuodon mahdollisuutta, en jaksanut kokeilla suurimpina vuotopäivinä pitääkö kun olin kipeä ja ei tehnyt mieli pyykätä tai säätää..Katselin ihan mielenkiinnolla olikohan Libressen kuukautisalushousuja, mutta en tohtinut avata pakettia, niin jäi sitten ostamatta. Kokoluokkaa olisi kiva tietää, että ostaa sopivan kokoiset. Muistaakseni näistä ei edes ollut L tai XL -kokoa hyllyssä.
Tiktokissa olen nähnyt esiteltävän sellaisia kuukautissuojia, jotka ovat niin pitkiä että menevät melkein selkäpuolelle asti ja siellä on vielä leveä kaistale lisäksi. Tällaisia tarvitsisin, mutta ei taida Suomesta saada. Nukun selälläni niin aina pitää laittaa kaksi sidettä...
Mulla on vaan Libressen housuja, en nykyään käytä mitään muita kuukautissuojia. Koskaan ei ole tullut ohivuotoja tai muitakaan ongelmia. Tarve on vielä muutamille housuille, en tiedä mitä merkkiä kokeilen seuraavaksi.Tulin tänne kans hehkuttaan! Kuukautishousut on ihan supermagee juttu, miten ihmeessä en ole rohjennut aiemmin testata!!! Tilasin modibodit, ja myllymuksujen paljon kehutut pikkarit ja kyllä menee myllymuksut jatkoon. Mitä muita merkkejä on tai onko joku löytänyt vielä myllymuksuja paremmat?
Siis älä muuta viserrä! Mulla ei oo koskaan tullut ohivuotoja, vaikka runsaat kuukautiset. Paras keksintö oikeesti!Myllymuksujen menkkapikkarit on elämän pelastajat!!! Mä en koskaan tottunut kuukupin käyttöön ja tilasin menkkapikkarit viimeisenä oljenkortena ja en ymmärrä miksen ole aiemmin kokeillut.
Miten noissa on tuo koko? Olen xl/xxl rajalla, hieman enemmän xl puolella. Mietin, kumman ostan. joustaako kangas miten?Myllymuksujen menkkapikkarit on elämän pelastajat!!! Mä en koskaan tottunut kuukupin käyttöön ja tilasin menkkapikkarit viimeisenä oljenkortena ja en ymmärrä miksen ole aiemmin kokeillut.
Mullakin on parit. On kyl mukavat! jos olisivat edullisemmat, ni ostaisin useammatMyllymuksujen menkkapikkarit on elämän pelastajat!!! Mä en koskaan tottunut kuukupin käyttöön ja tilasin menkkapikkarit viimeisenä oljenkortena ja en ymmärrä miksen ole aiemmin kokeillut.
Suosittelen oman vaatekoko mukaan. Mä ostin taulukon mukaan XXL koon ja kyllä ne menee, mutta ovat hieman isot. Seuraavat oli XL:ää ja ovat paremmat. Mun vaatekoko on XL joten sen mukaan kannatti mennä,Miten noissa on tuo koko? Olen xl/xxl rajalla, hieman enemmän xl puolella. Mietin, kumman ostan. joustaako kangas miten?