-Dolly-
Puuhakas puhuja
Synnytyksen jälkeen minulla alkoi menkat jo parin kuukauden jälkeen. Ennen raskautta kuukautiskierto oli aina säännöllinen (28pv.), oli helppo tietää jo ennen testien tekoa olevasna raskaana. Nyt kiierto on kaikkea muuta kuin säännöllinen (synnytyksestä 10,5kk). välillä saattaa mennä yli 40pv, välillä n. 30pv. Kuitenkin vuoto ja vuodon kesto ovat normaalit. Ihme välivuotoakin tuli. kk sitten. Mietin jo, että olsiko kiinnittymisvuotoa, mutta oli sit varmaan jotain ovisvuotoa ku en raskaana kuitenkaan ollut..
Synnytyksen jälkiseurauksina minulle tuli emätintulehdus, joka hoidettiin.. Mites jos se uusiutuu, onko siinä jotain menkkoihin liittyvää vaikutusta? En ole vielä lääkärissä käynyt, kun olen tätä pitänyt väliaikaisena "häiriönä", mutta onko se sitä? mites muilla on menkat tulleet synnytyksen jälkeen?
Synnytyksen jälkiseurauksina minulle tuli emätintulehdus, joka hoidettiin.. Mites jos se uusiutuu, onko siinä jotain menkkoihin liittyvää vaikutusta? En ole vielä lääkärissä käynyt, kun olen tätä pitänyt väliaikaisena "häiriönä", mutta onko se sitä? mites muilla on menkat tulleet synnytyksen jälkeen?