Kuppi on täynnä...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kärttynen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

Kärttynen

Vieras
Niinku otsikko sanoo.. Kuppi on täynnä tota kiukuttelevaa kakaraa....

Kilarit tulee ihan mistä vaan.. Mä oon lopettanu leikkitreffit, lähteny kesken kaiken tapahtumista ym pois kun en vaan jaksa noita perkeleen kiukkuja

Kauanko tää saakelin uhma kestää??? @#+/,!)-")*§%&$^##@

Ihminen aikuistuu keskimäärin noin 24-32v iässä vähän yksilöstä ja sukupuolestakin riippuen. Yleensä sen jälkeen alkaa seesteisempi elämä.

Tsemppiä! Oikein muuta en osaa sanoa.

Sitä kestää ja kestää.. toisilla vuosia, toisilla vähemmän aikaa. Itse pitäisi pysyä rauhallisena (oppikirjojen mukaan), mutta liekö olemassa sellaista vanhempaa, joka aina jaksaisi pysyä viilipyttynä. Oma lapsi saa potuttaa välillä, ei kaikkia oman lapsen tekemisiä tarvitse rakastaa. Ne ovat tekoja vain, kunhan rakastaa lasta tekojen takana.

Mitä teet kun lapsi saa uhmaraivarin? Miten lapsi reagoi sinuun silloin?

Valitettavasti noita kiukkukausia taitaa tulla tasaisin väliajoin aika monta vuotta. :( Onneksi ne on sentään kausia niin että niiden välissä on vähän aikaa rauhallisempaa! Riippuu sitten lapsesta, mitä se vähän aikaa tarkoittaa ja kuinka rauhallista on. Tsemppiä joka tapauksessa! Meillä on kanssa taas yksi uhmakausi menossa ja kyllä täytyy myöntää että olen iloinen kun pikku-uhmis on mummun luona yökylässä. Saa hetken olla rauhassa ilman että joku saa raivarin siitä ettei saa avata itse voirasiaa vaikka ei hetki sitten halunnut avata sitä. Onko sinulla joku joka voisi vähän aikaa katsoa lapsen perään niin että saisit levätä ja rentoutua?

Kiukkukohtaus kun tulee niin mä olen täysin perseestä.. Ihan sama mitä yritän.

Asian selittäminen ei auta, sitten huudetaan hampaat irvessä kirskuen kovaa ja korkealta.
Asian uudelleen selittäminen ja havainnollistaminen saa aikaan saman reaktion lisänä se että nyt huudetaan vähän lähempänä jo.
Se että kertoo hänelle että kiukkuaminen on nyt turhaa mutta kiukuta saa. Ja koska häntä kiukuttaa niin minä odotan että se laantuu ja syli on tässä jos tarvitsee ja haluaa. No se saa aikaan sen että tullaan huutamaan naaman eteen ja lyömään ja läpsimään. Tämän kieltäminen vain lisää toimintaa...

Ja parastahan tässä on se että lopussa huudetaan sitä kun kiukuttaa se että kiukuttaa eikä enää itse tiedä mikä kiukuttaa...

Että kattellaan sitten 20v päästä..

Takaisin