Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Larissa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin skeptinen, mutta tärppäsi ihme kyllä ekasta kierrosta jossa geleet käytössä! söin 2 kapselia ovulatioon asti ja yhden plussaan. Ubikinoni oli aloitettu samaan aikaan

Omia kokemuksia, nyt toista kiertoa syön näitä. 😊

Mulla piteni follikulaarinen vaihe parilla päivällä eli ovis tuli myöhemmin. Aiemmin ovis tuli kp11, mutta nyt vasta kp14! Tuntuu ihan kivalta, koska luulis että follikkelilla ja limiksellä on aikaa kehittyä pidempään. Myös luteaali piteni 14->15 päivään.

Omia kokemuksia, nyt toista kiertoa syön näitä. 😊

Mulla piteni follikulaarinen vaihe parilla päivällä eli ovis tuli myöhemmin. Aiemmin ovis tuli kp11, mutta nyt vasta kp14! Tuntuu ihan kivalta, koska luulis että follikkelilla ja limiksellä on aikaa kehittyä pidempään. Myös luteaali piteni 14->15 päivään.
Täällä on tosiaan paljon ollut puhetta, että luteaali pidentyisi, mutta mulla myös follivaihe piteni. Aiemmin olen saanut ovisplussan oikealta n. kp 11, mutta jos testeihin on luottaminen, niin se tuli nyt vasta kp 17. Vasen ovis on tapahtunut aiemmin n. kp 14, mutta gelee antoi ovisplussan vasta kp 20! 🤯 Mä en oo pitänyt tätä hirveän toivottavana, että kierto on pidentynyt näin paljon, koska ultralla on katsottu, että limis on ollut ihan riittävä jo kp 10. Nyt mun kierrosta on vaan tullut tosi pitkä.

Kaikenkaikkiaan, follivaihe on siis pidentynyt n. viikolla.

Takaisin