Kun isyyttä ei tunnusteta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja alma19
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Säästöt purevat. Mulla alkaa RV20, eikä oo tarvinnut lomakkeita täyttää (edes netissä), joka olisi varmaan tätä päivää, jos olisi yhä tapana. Seuraava neuvola rv23, aikaa varattu 30min, joten
ei jääne aikaa pitkiin haastatteluihin.
Nämä ovat lakisääteisiä, näistä ei voi säästää. On toki mahdollista, että teillä on terkka käynyt nämä suullisesti läpi eikä teillä oli sen vuoksi näitä lappusia ollut, mutta toki jos nämä on jäänyt käymättä läpi, kannattaa kysyä niistä. Nämä terveystarkastukset kun on lain mukaan neuvolan pakko tarjota, eikä laki anna lupaa säästää näistä.

Kiitti vinkistä, pitänee kysyä.
Nämä ovat lakisääteisiä, näistä ei voi säästää. On toki mahdollista, että teillä on terkka käynyt nämä suullisesti läpi eikä teillä oli sen vuoksi näitä lappusia ollut, mutta toki jos nämä on jäänyt käymättä läpi, kannattaa kysyä niistä. Nämä terveystarkastukset kun on lain mukaan neuvolan pakko tarjota, eikä laki anna lupaa säästää näistä.

Mulla nyt rv25 ja mulla on ollut kattava terveyskysely Maisassa. Sinne on ilmoitettu kaikkia sairauksia ja niistä keskusteltiin ensimmäisen lääkärikäynnin aikana aikanakin. Tää on tosi riippuvaista itse neuvolan ihmisistä ja paikkakunnistakin näköjään. Mieheltä on myös kysytty neuvolassa hänen suvun puolen sairauksista, muistelee että asiaa käytiin läpi ihan suullisesti.

Takaisin